• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Pusheen
    Soffan83 skrev 2016-03-09 11:03:50 följande:

Hej! Jag har haft ganska mkt blödningar, inte bara rosafärgat. En gång kom det tom levrat blod... Det var för 3 veckor sen. Idag gjorde vi vul och ett hjärta slog :) vi är i v 7+6 och bebisen var 17 mm. Så ta det lugnt! Kram

Oj oj! Då ligger jag i lä. Så hemskt det måste varit..

Men så underbart att höra att allt gått så bra!!

Stort grattis!
  • Frmid
    Soffan83 skrev 2016-03-09 11:05:39 följande:

Hjärtat slog!! 17 mm är bebisen och jag bröt ihop fullständigt av lycka, grina o hulkade så hela apparaten hoppade :)) vi är lyckligast i världen just nu! Stor kram till er alla!

Åååh! Stort Grattis!!

Vi fick med se det lilla fantastiska hjärtat slå! En liten bebis på 14 mm :D tjöt också av lättnad och lycka!
  • Iskristall
    Frmid skrev 2016-03-09 18:04:19 följande:

Åååh! Stort Grattis!!

Vi fick med se det lilla fantastiska hjärtat slå! En liten bebis på 14 mm :D tjöt också av lättnad och lycka!

Grattis till er med! Vilken lättnad!
  • irrbloss_83

Då hoppar jag in i tråden också, om jag får. 
    Plussade imorse efter vår andra återföring, en fryst liten blastis som har flyttat in. Enligt nån halvskum internetsida och kliniken i Falun har jag tagit mig ända till v 4+4 idag. 

Det känns fortfarande som att nån skämtar med mig och att det inte riktigt är på riktigt. Men om det vill sig väl så kommer väl de känslorna rätta till sig så småningom kanske. 

Har haft lite graviditetssymtom av och till men tror att det mesta är Lutinusen (som jag äntligen får sluta med nu, tjohoooooo!), så det ska bli intressant att se hur det utvecklar sig framöver. 

• Soffan83
    Frmid skrev 2016-03-09 18:04:19 följande:

Åååh! Stort Grattis!!

Men wow!! GRATTIS :)) tänk vad lyckliga vi fick bli idag :) vilken tid var ni där?
  • Dalkullan

irrbloss_83 - välkommen och stort grattis till plusset!! Vad kul - jag går också i Falun:D

• Amie77

Frmid: Grattis!

irrbloss: Grattis till er med och välkommen till tråden. Jag är 4+2 idag så roligt att ha någon som ligger så pass lika till. Och som har lika länge att vänta på VUL... :D

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016