Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Haha samma här och den lille ser ut att stå på huvudet :D
Ja vi bor i Linköping, så jag hoppas att det blir här! Kul att vi kan följas åt så nära :)
Haha samma här och den lille ser ut att stå på huvudet :D
Ja vi bor i Linköping, så jag hoppas att det blir här! Kul att vi kan följas åt så nära :)
Då bor vi nära varann du och jag :) bor 2 mil söder om Söderköping, men jag väljer Norrköpings KK jag :)
Jag har varit jättetrött på sista tiden! Det känns som att jag bara jobbar och sover, det är hela mitt liv. Jag vaknar på morgnarna med skakningar och darrningar och är helt slut. Först en halvtimme efter att jag ätit börjar det lägga sig. Sen funkar jag OK till strax efter lunch. Då börjar jag gäspa och må allmänt dåligt igen. Kan inte alls koncentrera mig på jobbet och gör massor av misstag. :( tur att jag inte är sjuksköterska eller läkare..
Usch, jag blir jättestressad av det här. Min arbetsgivare är inte den bästa. Är man sjukskriven ses man som en myglare och vabbar man utan att jobba hemifrån är man lat. Och jag orkar verkligen inte prestera nu.
Nån mer som är sådär supettrött? Hur hanterar ni det?
Jag vet att man inte ska snacka så mkt vikt, men har ni gått upp nåt? Jag har gått upp sen vi började med ivf 3.5 kg. Dels för att jag rör mig MKT mindre, dels för att jag äger mer kolhydrater för illamåendet.
Ha ha ha, äter mer ;) vilket iof innebär att jag äger mer :)
Jag har inga symptom längre. Börjar bli lite nervös. Har vul på fredag nästa vecka, vågar inte ringa mvc förrän jag gjort det och sett att allt är okej där inne. Hur känner ni tjejer?
Igår och idag har jag mått illa, så pass illa att jag har tagit Postafen. Då har det försvunnit i stort sett som tur är. Annars har jag fortfarande ömma bröstvårtor, är trött och konstant hungrig! Hungern är faktiskt riktigt jobbig, är inte alls sugen på att äta men det blir mycket frukt. Och glass :) Har inte gått upp något i vikt än men väger lite mer än jag borde redan från början... ;)
Jag har inga symptom längre. Börjar bli lite nervös. Har vul på fredag nästa vecka, vågar inte ringa mvc förrän jag gjort det och sett att allt är okej där inne. Hur känner ni tjejer?
För mig försvann de flesta symptom i v 7 men de har kommit tillbaka nu i v 9. Förstår att du känner dig orolig, det är ju så lätt att oroa sig o tro att det är något fel. Bara en vecka kvar till VUL för dig, det är ju snart ju!