Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Jag är trött jag med! Tappar ork jättefort. Har oxå ganska jobbiga mornar med illamående. Låter som du har en tuff jobbsituation...
Jag vet att man inte ska snacka så mkt vikt, men har ni gått upp nåt? Jag har gått upp sen vi började med ivf 3.5 kg. Dels för att jag rör mig MKT mindre, dels för att jag äger mer kolhydrater för illamåendet.
Hehe ja, men det känns som en lååååång vecka haha Jag är i v.7 nu (6+4) de kanske kommer tillbaka senare då?! Bara att vänta och se!
Jag har inga symptom längre. Börjar bli lite nervös. Har vul på fredag nästa vecka, vågar inte ringa mvc förrän jag gjort det och sett att allt är okej där inne. Hur känner ni tjejer?
Jag förstår verkligen känslan av nervositet, håller alla tummar jag har att allt ser alldeles perfekt ut för er. Men jag kommer antagligen vara lika orolig när det är dags för mig.
Har fått tid för mitt VUL 4/4, då är jag i 8+2 så det är senare än optimalt men påsken stökade till lite för både mig och mottagningen så då blev det så. Jag har också tänkt vänta med att ringa MVC tills jag sett att allt är ok, jag tror det skulle vara en onödig smärta att behöva ringa dom och avbeställa tiden man fått om det inte är ok på VUL:et.
Ja. Jag är ju ingen auktoritet på området men efter inskrivningen händer det väl inte så mycket på rätt länge på MVC? Så det borde inte spela nån roll om man skrivs in nån vecka eller två senare då.
Jag bor ju ute i ingenmansland så för min del tror jag inte det är några bekymmer att få tider. Fast det kommer väl och biter mig i rumpan ändå sen :D
Det känns som att det är kört för mig med denna mensvärk. Vaknade av världens mensvärk imorse i samband med orgasm i sömnen. Det gav ordentliga sammandragningar blev svimfärdig och svettig av smärtan. La varmt vatten på magen sen lugna det sig men har känt av nån slags molvärk hela dagen. Jag vågar knappt ligga o så ska allt hända i sömnen. Oron kan ja inte ens beskriva väntar bara på blod när som helst.
Det känns som att det är kört för mig med denna mensvärk. Vaknade av världens mensvärk imorse i samband med orgasm i sömnen. Det gav ordentliga sammandragningar blev svimfärdig och svettig av smärtan. La varmt vatten på magen sen lugna det sig men har känt av nån slags molvärk hela dagen. Jag vågar knappt ligga o så ska allt hända i sömnen. Oron kan ja inte ens beskriva väntar bara på blod när som helst.