Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Har också fått se ett litet hjärta idag!!! Okej okej jag ger upp.. Får väl inse nu att jag ÄR gravid! Tjohoo!
Grattis alla ni andra!
En annan kollega berättade för mig idag att hon är gravid! 2 dagar före mig!! Vi kommer hamna på samma BB... Hahaha! Babyboom på jobbet...
Grattis till alla små tickande hjärtan! Så härligt, ni är gravida!
Hur långt gångna är ni som berättat på jobbet?
Min chef o närmsta kollegorna vet, men inte min personal eller andra kollegor.
Nu har min noja börjat för nästa UL, inplanerat 8/4. Känner mig knappt gravid förutom trötthet och hunger.
Bara den kollegan och en till som vet. De har även vetat om IVFen. Övriga kollegor får veta efter vecka 12.
Libra1: Jag håller allt som går för att ni ska få se ett tickande litet hjärta idag!!
Hej allihopa! Hur går det för er och hur mår ni? Vad roligt med så många nya och grattis till alla härliga VUL-resultat - bra statistik i denna tråd! Vi var iväg för en vecka sen och fick se en 15 mm plutt. Såg inget tickande (jag alltså) men vi fick höra ljudet och det var jäkligt mäktigt - blev "på riktigt"!
Hoppad att ni har er en bra kväll!
Nu har min noja börjat för nästa UL, inplanerat 8/4. Känner mig knappt gravid förutom trötthet och hunger.