• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • jewel

Nu har jag berättat på jobbet att jag är gravid så nu måste det gå hela vägen! Jag har en kollega som också är gravid så vi köpte ett stort påskägg med godis o skickade ut ett mail om att vi båda har ägg på ruvning som planeras att kläckas i oktober :)

Lycka till ni som har ultraljud idag!

• lallallalla
    jewel skrev 2016-03-22 12:28:35 följande:

Nu har jag berättat på jobbet att jag är gravid så nu måste det gå hela vägen! Jag har en kollega som också är gravid så vi köpte ett stort påskägg med godis o skickade ut ett mail om att vi båda har ägg på ruvning som planeras att kläckas i oktober :)

Lycka till ni som har ultraljud idag!

Awwh... vilket gulligt sätt att berätta. :)
  • Queen5683

Nu har vi också sett våran efterlängtade hjärtslag ,wuuhuu <3

Nu känner jag mig väldigt gravid kan jag säga med eller utan symptom. Kram på er alla <3

• Mariana79
    Queen5683 skrev 2016-03-22 13:09:38 följande:

Nu känner jag mig väldigt gravid kan jag säga med eller utan symptom. Kram på er alla <3

Stort grattis!!
  • jewel

Grattis!! Ja visst känner man sig väldigt gravid efter ett ultraljud :)
  • lallallalla

Åhh, vad kul! Grattis!!
  • Amie77

Grattis, Queen!!

En vecka kvar för mig. Tiden går lååångsamt. Men okej, det är ju fördel med påsk också trots mina minskade symptom: vi hälsar på släkten! Så då kommer ju de tre-fyra dagarna att gå fort i alla fall. :)

• Amie77

Libra1: Jag håller allt som går för att ni ska få se ett tickande litet hjärta idag!!

• Pusheen

Har också fått se ett litet hjärta idag!!! Okej okej jag ger upp.. Får väl inse nu att jag ÄR gravid! Tjohoo!

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016