Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Nu har jag berättat på jobbet att jag är gravid så nu måste det gå hela vägen! Jag har en kollega som också är gravid så vi köpte ett stort påskägg med godis o skickade ut ett mail om att vi båda har ägg på ruvning som planeras att kläckas i oktober :)
Lycka till ni som har ultraljud idag!
Nu har jag berättat på jobbet att jag är gravid så nu måste det gå hela vägen! Jag har en kollega som också är gravid så vi köpte ett stort påskägg med godis o skickade ut ett mail om att vi båda har ägg på ruvning som planeras att kläckas i oktober :)
Lycka till ni som har ultraljud idag!
Nu har vi också sett våran efterlängtade hjärtslag ,wuuhuu <3
Nu känner jag mig väldigt gravid kan jag säga med eller utan symptom. Kram på er alla <3
Nu känner jag mig väldigt gravid kan jag säga med eller utan symptom. Kram på er alla <3
Grattis, Queen!!
En vecka kvar för mig. Tiden går lååångsamt. Men okej, det är ju fördel med påsk också trots mina minskade symptom: vi hälsar på släkten! Så då kommer ju de tre-fyra dagarna att gå fort i alla fall. :)
Libra1: Jag håller allt som går för att ni ska få se ett tickande litet hjärta idag!!
Har också fått se ett litet hjärta idag!!! Okej okej jag ger upp.. Får väl inse nu att jag ÄR gravid! Tjohoo!
Grattis, Pusheen!