• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • JOLI

Hej! Vill börja med att gratulera alla här inne! Får jag hoppa in här? Vi är i vecka 7 (6+2), vi lyckades på vårt andra IVF-försök, men dock vår första återföring! Ska på ultraljud 31/3, sååå spännande! Känns så overkligt!! 

• Libra1

Idag fick vi se en liten på 2,5 cm med ett hjärta som slår. Vi fick t om se ett litet skutt. :D

Nästa delmål KUB om ca 4 veckor.

• Mariana79
    Libra1 skrev 2016-03-23 10:40:04 följande:

Idag fick vi se en liten på 2,5 cm med ett hjärta som slår. Vi fick t om se ett litet skutt. :D

Så ljuvligt <3
  • jewel

Vad underbart, så glad jag blir! Nu är det verkligen er tur!
  • jewel
    JOLI skrev 2016-03-23 10:37:15 följande:

Hej! Vill börja med att gratulera alla här inne! Får jag hoppa in här? Vi är i vecka 7 (6+2), vi lyckades på vårt andra IVF-försök, men dock vår första återföring! Ska på ultraljud 31/3, sååå spännande! Känns så overkligt!! 

Klart du får, välkommen! Ja visst är det spännande med ultraljud, lycka till nästa vecka!
  • Iskristall

I vilken vecka är du i nu, när den lille var 2,5cm?

Och grattis!
  • Kajo

Idag har jag varit på kontroll pga min överstimulering. Det såg bra ut och jag kan börja jobba på tisdag! Tyvärr såg man fortfarande bara en hinnsäck, vilket va normalt. Men jag blev ändå lite besviken. Är i vecka 5+5. Har någon annan varit på ett så tidigt vul?

• lallallalla

Åhh, vad härligt! Grattis!
  • lallallalla
    JOLI skrev 2016-03-23 10:37:15 följande:

Grattis! Spännande med ultraljud om en vecka. :)
  • Dalkullan

Libra1 - stort grattis! Vad skönt att hen hade växt på sig!

JOLI - grattis! Håller tummarna att allt se bra ut på VUL!

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016