• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • jewel
    Amie77 skrev 2016-03-29 08:46:43 följande:

Samma för mig sen ett par dagar tillbaka. Usch. Hatar att må så! Fattar inte hur man ska orka med arbetsveckorna.

Jag har i alla fall precis fått se hjärtslag. Allt såg fint ut. Bra tecken var tydligen en utspänd hinnsäck och att den var högt uppe i livmodern. Dessutom 10,3mm lång så bang on time på 7+2 vilket är vad jag är idag.

Nytt VUL inbokat om två veckor - älskar att jag går privat och utan problem får VUL när jag vill. :)

Grattis! Så härligt att få se det lilla livet där inne!
  • Amie77

Tack! Känns överlag som det gått riktigt bra med tickande hjärtan i denna tråd. Verkligen kul!

• irrbloss_83

Samma för mig sen ett par dagar tillbaka. Usch. Hatar att må så! Fattar inte hur man ska orka med arbetsveckorna.

Jag har i alla fall precis fått se hjärtslag. Allt såg fint ut. Bra tecken var tydligen en utspänd hinnsäck och att den var högt uppe i livmodern. Dessutom 10,3mm lång så bang on time på 7+2 vilket är vad jag är idag.

Nytt VUL inbokat om två veckor - älskar att jag går privat och utan problem får VUL när jag vill. :)

Stort grattis! :) så härligt med ett litet hjärta!
  • Libra1

Grattis!!! :)
  • Libra1

Idag träffade vi en läkare på MVC och fick både se och höra hjärtat slå. Kärlek!!! <3

• JOLI
    Libra1 skrev 2016-03-30 20:10:54 följande:

Idag träffade vi en läkare på MVC och fick både se och höra hjärtat slå. Kärlek!!! <3

Grattis, grattis! Vilken vecka är ni i?
  • Amie77

Åh, så skönt! Läste ditt blogginlägg också - skönt att du känner dig så trygg med MVC och allt just nu!
  • Queen5683

Hej! Är nån av er medlemmarna i nån mamma eller blivande mamma grupp på facebook.? För annars skulle det vara kul om vi kunde starta vår egen..eller..?

• Queen5683

Grattis
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016