• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • vainilla
    90pettersson skrev 2016-05-05 11:09:45 följande:

Jag hade inte trott att jag var gravid om jag inte hade gjort Ul i vecka 10 ^^ tvivlar nästan på det nu då jag mår så bra haha. Ska på RUL andra veckan i juni, kommer vara i 18+4 då (eller det kommer väl säkert ändras med nån dag men iaf) Det är sååå lång tid kvar.

Haha precis som för mig. Kändes verkligt precis när man var där sen när man gick därifrån började jag att undra igen:p

Vad spännande! Tiden går relativt fort så snart är de RUL för oss alla:) Men du är nog först ut. Jag fick tid den 16e Juni först
  • Matl

Jag har inte fått någon tid till rul än, ska på den "riktiga" inskrivningen den 24 maj och får tiden då. Lär bli runt midsommar om jag räknat rätt.. man ska ju vara runt vecka 20 då så

• Lilla Luna
    vainilla skrev 2016-05-05 18:55:23 följande:

Haha precis som för mig. Kändes verkligt precis när man var där sen när man gick därifrån började jag att undra igen:p

Vad spännande! Tiden går relativt fort så snart är de RUL för oss alla:) Men du är nog först ut. Jag fick tid den 16e Juni först

Jag har rul 1/6. Känns långt dit men nu har jag bara en jobbvecka framför mig sen en vecka i Paris. Sen då jag är henna igen är det ju snart dags för rul. Beräknad 28/10 men är rädd för att bli flyttad till november, haha. Trivs i oktober. ;)
  • Kroa

Jag har barn sedan tidigare och med henne blev jag jättestor väldigt fort! Kulan började synas i vecka 14, och sen smällde till något ordentligt så det gick absolut inte att dölja från vecka 16, på bara två veckor var det jättestor skillnad!

Nu är jag i vecka 14, och kulan är mycket större än vad den var i tidigare graviditet, så det kan bli spännande att se hur stor jag blir denna gången! Haha

• 90pettersson
    vainilla skrev 2016-05-05 18:55:23 följande:

Haha exakt så!

Ja, så spännande! :D
  • 90pettersson

Även om inte magen syns än så har ju brösten växt en del och är hårda som sten typ haha!

Men sen! LÄPPARNA!!! ser ut som jag varit och fyllt dom igår! Dom har svällt jättemycket!

• Let it Rain
    90pettersson skrev 2016-05-06 08:19:20 följande:

Även om inte magen syns än så har ju brösten växt en del och är hårda som sten typ haha!

Men sen! LÄPPARNA!!! ser ut som jag varit och fyllt dom igår! Dom har svällt jättemycket!

Så nu ser du ut som någon som gått loss på en plastikklinik? ;D

Själv har jag ökat till 65G i BH, så när jag går i träningslinne på gymmet ser det lite misstänkt ut. I övrigt ser man dock inget alls, ingen mage än. (V. 13)
  • MamiFrench

Fjärde barnet och går in i vecka 12 på söndag, inte en tillstymmelse till mage. Är dock hyfsat vältränad denna gången till skillnad från tidigare graviditeter. Fick se lilla mini i vecka 7 och om två veckor är det dags igen- längtar!

• 90pettersson
    Let it Rain skrev 2016-05-06 09:15:05 följande:

Så nu ser du ut som någon som gått loss på en plastikklinik? ;D

Själv har jag ökat till 65G i BH, så när jag går i träningslinne på gymmet ser det lite misstänkt ut. I övrigt ser man dock inget alls, ingen mage än. (V. 13)

Haha ja typ! Fast läpparna kommer och går verkar det som. Och mina bröst är ganska små i vanliga fall, har ökat från B till C så vet inte om det kanske bara är jag och min pojkvän som ser det
  • vainilla
    Lilla Luna skrev 2016-05-05 22:08:24 följande:

Jag har rul 1/6. Känns långt dit men nu har jag bara en jobbvecka framför mig sen en vecka i Paris. Sen då jag är henna igen är det ju snart dags för rul. Beräknad 28/10 men är rädd för att bli flyttad till november, haha. Trivs i oktober. ;)

Hihi hoppas du får stanna i Oktober;) Min dotter kom i v36 så kanske blir en oktober bebis här med om den inte vill stanna tiden ut
Svar på tråden BF november 2016