• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Ansi5
    Belly skrev 2016-04-24 07:58:09 följande:

Hej tjejer! Vill bara nämna att ni som har funderat på att gå med i Facebook gruppen men inte gjort det än bör göra det.

Det diskuteras att kanske stänga gruppen snart och det vore ju synd om någon som tänkt gå med inte han!

Så ni som vill gå med skicka mig ett meddelande här med namn, stad och beskriv profilbild. ELLER skriv eran mailadress som är kopplat till Facebook! :)

Har skickat ett meddelande till dig.
  • Belly
    Numm3r tre skrev 2016-04-24 15:14:34 följande:

Jag vill gärna vara med i FB gruppen men vill vänta till efter Kub på onsdag om det är ok?!

Som det ser ut nu så lutar det mot att sen stängs och det ganska omgående. Så du behöver gå med NU om du vill med.
  • Greta90
    Belly skrev 2016-04-24 19:02:43 följande:
    Som det ser ut nu så lutar det mot att sen stängs och det ganska omgående. Så du behöver gå med NU om du vill med.
    Kan ens vänner se att man gått med i gruppen? Har ej gått ut med att jag är gravid och vill inte att någon ska veta det ännu..

Om det inte syns så vill jag vara med :)
  • Belly
    Greta90 skrev 2016-04-24 19:42:01 följande:
    Kan ens vänner se att man gått med i gruppen? Har ej gått ut med att jag är gravid och vill inte att någon ska veta det ännu..

Om det inte syns så vill jag vara med :)
    Nej den är helt hemlig!

Då får du skicka mig ett meddelande med all info jag behöver :)
  • Greta90
    Belly skrev 2016-04-24 19:43:26 följande:
    Nej den är helt hemlig!

Då får du skicka mig ett meddelande med all info jag behöver :)
    Toppen! Skickat mejl till dig här med min mailadress som  är kopplat till FB :)
  • Belly

Nu är gruppen på fb låst så att ingen kan lägga till några fler.

Vilket innebär att ni INTE kan skicka meddelande till mig om att gå med. Jag kan INTE bjuda in.

• Matl

Jag mår så himla konstigt nu sista dagarna och idag är det ännu värre... Är otroligt yr, matt, svimfärdig, får hjärtklappningar och mår dåligt och är skakis... Imorse höll jag på att tuppa av när jag skulle sminka mig innan jobbet, fick sätta mig på en stol för att inte svimma kändes det som.. Är alldeles svag i kroppen, känns nästan som att blodet inte går runt riktigt i kroppen...känns sjukt konstigt.
    Äter ju vitaminer och får i mig mat, vatten osv.. Så vad kan det bero på?? Nån annan som känt liknande? Jag är i vecka 11 just nu..

• Kanelsnäckan

Har inte samma men svumfärdig och yr kan man känna sig vid järnbrist. Du kanske kan slå en signal till BM så kan de kolla värdena. Hoppas du når bättre snart :)

Matl skrev 2016-04-25 10:28:08 följande:

Jag mår så himla konstigt nu sista dagarna och idag är det ännu värre... Är otroligt yr, matt, svimfärdig, får hjärtklappningar och mår dåligt och är skakis... Imorse höll jag på att tuppa av när jag skulle sminka mig innan jobbet, fick sätta mig på en stol för att inte svimma kändes det som.. Är alldeles svag i kroppen, känns nästan som att blodet inte går runt riktigt i kroppen...känns sjukt konstigt.

Äter ju vitaminer och får i mig mat, vatten osv.. Så vad kan det bero på?? Nån annan som känt liknande? Jag är i vecka 11 just nu..

Svar på tråden BF november 2016