• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Hallonsoda2016
    Jackieandersson skrev 2016-05-20 17:32:58 följande:

TACK alla ni snälla rara! Ni har verkligen varit helt underbara <3

Fick första delen från moderkaksprovet och där såg allting bra ut!! och vi väntar en pojke! :D

Andra delen återstår vilket man är riktigt orolig över men efter det här så känns det riktigt bra och man kan pusta ut lite och ska berätta för mina vänner och familj.

Hur går det för alla andra? Tycker vi kan starta en grupp på Facebook och följas upp!! KRAM PÅ ER!!

Men grattis!! Har tänkt på er, skönt att det såg bra ut och grattis till er prins! :))
  • Jackieandersson
    Hallonsoda2016 skrev 2016-05-20 19:44:47 följande:

Men grattis!! Har tänkt på er, skönt att det såg bra ut och grattis till er prins! :))

Tack!! Riktigt lättnad!! Kram
  • Fru01

Är i v.13 och jag mår fortfarande jätteilla. Spyr flera gånger om dagen. Är hungrig hela tiden men mår illa av tanken på det mesta. Någon annan som har mått eller mår likadan? När ska det vända... Så trött på det här. Helt slut :(

• Jackieandersson
    Fru01 skrev 2016-05-20 22:22:23 följande:

Är i v.13 och jag mår fortfarande jätteilla. Spyr flera gånger om dagen. Är hungrig hela tiden men mår illa av tanken på det mesta. Någon annan som har mått eller mår likadan? När ska det vända... Så trött på det här. Helt slut :(

Hej! Har mått som du sen v 8.. Är i samma vecka som dig... Jag brukar äta piggelin när jag känner att jag inte kan äta... Testat postafen eller åksjukebanden?
  • Hallonsoda2016
    Fru01 skrev 2016-05-20 22:22:23 följande:

Samma här plus migrän och huvudvärk. Vaknade för ngn timme sedan för att inleda dagen med att kräkas. Har du lergigan?
  • Fru01
    Jackieandersson skrev 2016-05-20 22:41:15 följande:
    Hej! Har mått som du sen v 8.. Är i samma vecka som dig... Jag brukar äta piggelin när jag känner att jag inte kan äta... Testat postafen eller åksjukebanden?
    Jag har testat det men äter nu lergigan comp som jag gjort ett tag. Det hjälper en del men spyr fortfarande. Hoppas det vänder snart för oss båda :)
  • Fru01
    Hallonsoda2016 skrev 2016-05-21 04:48:10 följande:
    Samma här plus migrän och huvudvärk. Vaknade för ngn timme sedan för att inleda dagen med att kräkas. Har du lergigan?
    Ja jag har lergigan comp. Hjälper en del men spyr fortfarande mycket :( sen är jag helt obotligt trött... Hoppas det vänder för oss båda snart.
  • Hallonsoda2016
    Fru01 skrev 2016-05-21 16:54:40 följande:

Ja jag har lergigan comp. Hjälper en del men spyr fortfarande mycket :( sen är jag helt obotligt trött... Hoppas det vänder för oss båda snart.

Stackare :( vilken vecka är du i?
  • Fru01
    Hallonsoda2016 skrev 2016-05-21 18:57:30 följande:
    Stackare :( vilken vecka är du i?
    Jag är i v.13 :) du då?
Svar på tråden BF november 2016