• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Kanelsnäckan

Vi har bf samma dag :) jag mår fruktansvärt illa och kräker en del :( men hoppas det ska gå över snart. Bortsätt från det mår jag bra :)

Kroa skrev 2016-04-21 21:24:35 följande:

Hej! 

Jag hoppar gärna in här; jag har BF 10 november och går in i vecka 12 imorgon :) 

Det blir mitt andra barn, men familjens tredje :)

Mår fortfarande väldigt bra (peppar peppar), magen börjar komma fram mer och mer, och än så länge är jag mest bara trött och hungrig! 

Hur mår ni andra? 

• Belly

Hej tjejer! Vill bara nämna att ni som har funderat på att gå med i Facebook gruppen men inte gjort det än bör göra det.

Det diskuteras att kanske stänga gruppen snart och det vore ju synd om någon som tänkt gå med inte han!

Så ni som vill gå med skicka mig ett meddelande här med namn, stad och beskriv profilbild. ELLER skriv eran mailadress som är kopplat till Facebook! :)

• IccaPicca
    Belly skrev 2016-04-24 07:58:09 följande:

Hej tjejer! Vill bara nämna att ni som har funderat på att gå med i Facebook gruppen men inte gjort det än bör göra det.

Det diskuteras att kanske stänga gruppen snart och det vore ju synd om någon som tänkt gå med inte han!

Så ni som vill gå med skicka mig ett meddelande här med namn, stad och beskriv profilbild. ELLER skriv eran mailadress som är kopplat till Facebook! :)

Försöker, men det verkar inte funka. Får du ngt av mig?
  • Belly
    IccaPicca skrev 2016-04-24 08:55:30 följande:
    Försöker, men det verkar inte funka. Får du ngt av mig?
    Nej, men jag kan skicka ett meddelande till dig så kan vi se om du kan svara på det. Ibland krånglar det för att man sitter över mobilen .
  • vanjastina
    Belly skrev 2016-04-24 07:58:09 följande:

Jag vill gärna vara med men vet inte om meddelandet kommer fram till dig, det blir liksom avbrutet när det skickats, har du fått ngt?
  • Numm3r tre

Jag vill gärna vara med i FB gruppen men vill vänta till efter Kub på onsdag om det är ok?!

• Belly
    vanjastina skrev 2016-04-24 15:09:04 följande:
    Jag vill gärna vara med men vet inte om meddelandet kommer fram till dig, det blir liksom avbrutet när det skickats, har du fått ngt?
    Jag har inte fått något :/ Testa skicka från en vanlig dator. Jag upplever att meddelande funktionen krånglar från mobilen.
  • Belly
    Numm3r tre skrev 2016-04-24 15:14:34 följande:

Jag vill gärna vara med i FB gruppen men vill vänta till efter Kub på onsdag om det är ok?!

Det är inte jag som bestämmer utan det pågår en omröstning om gruppen ska stängas eller inte som avslutas idag, ikväll antar jag.

Men gruppen kanske inte stängs omedelbart om det skulle bestämmas så jag kan uppdatera hur det blir!
Svar på tråden BF november 2016