• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • ALSI
    lindathe skrev 2016-06-02 09:00:34 följande:
    Hej ALSI, 
    Hur går det för er? Fått svar på NIPT-testet?
    Jag känner igen dig från en annan grupp. Visste inte att du också har BF i november, grattis till graviditeten, hoppas verkligen det går bra den här gången. 
    Vår bebis har BF 16/11. Efter tre missfall har jag äntligen börjat andas ut lite när jag nu kommit in i vecka 17. :)
    Svarade i andra tråden.
  • Matl

Vad roligt med era lyckade RUL! Längtar såå till mitt eget som är dagen före midsommarafton.
    Idag går jag in i vecka 17 och jag mår ganska bra. Förutom att jag börjat få foglossning, men det var väntat. Magen växer och tiden går framåt.
    Nu vill jag att tiden går fort fram tills midsommar så man får se den lill* på ultraljudet och förhoppningsvis får se om det är ännu en till prinsessa eller en prins, och att h*n mår bra

• Matl
    Lilla Luna skrev 2016-06-02 21:34:08 följande:

Blev flyttad från 28 okt till 9 nov igår på rul. Bråkstaken i magen var liten och ville inte all samarbeta så vi ska in igen 21a. Men 9 nov betyder äl 4-5 dagar innan jag testade positivt. Känns som ett missvisande datum, men men. Bebis kommer ju när bebis är redo. Jag vill och hoppas på att det blir tidigare och att det blir i oktober. Har så många som fyller år i början på november redan.

Bilden vägrar bli åt rätt håll...

Jobbigt att du blev flyttad så pass mycket...men jag vet precis hur det är. Jag vart flyttad 2 veckor (!) bakåt när jag väntade min senaste dotter vilket jag inte alls tyckte stämde. Hon var också liten då sa dom och därför vart jag flyttad bak. Men det slutade iaf med att hon kom 2 veckor före det datumet
  • Lilla Luna
    Matl skrev 2016-06-03 08:46:23 följande:

Jobbigt att du blev flyttad så pass mycket...men jag vet precis hur det är. Jag vart flyttad 2 veckor (!) bakåt när jag väntade min senaste dotter vilket jag inte alls tyckte stämde. Hon var också liten då sa dom och därför vart jag flyttad bak. Men det slutade iaf med att hon kom 2 veckor före det datumet

Lite surt liksom. Men både jag och mina tre syskon är födda tidigt. Allt från 2v till 6v. Så jag tror nästan på det. Sen var jag liten som bebis, så kan ju vara så att enligt deras mått är bebis i vecka 18 men enligt bebis är h*n i vecka 20 tillexempel. :) så får vi se när liten vill kika fram. Men hela sommaren ska gå först.
  • awiie

Hej! Jag hoppar in här i gruppen då jag också väntar bebis i november ???? är beräknad 11 november efter datering ultraljudet jag gjorde i v12. Så 17+6 idag???? till veckan är det äntligen dags för RUL som jag längtar! Tiden går så sakta tycker jag just nu... har en dotter på 3år så detta är min andra graviditet ????

• awiie

Oj såg nu att alla mina smileys blev frågetecken. Det ska det ju inte vara.

• vainilla

6 dagar kvar till RUL, ÄNTLIGEN närmar de sig. Är helt säker på att de blir en pojke denna gången. Även om en flicka är precis lika välkomnad (:

• awiie
    vainilla skrev 2016-06-10 10:27:29 följande:

6 dagar kvar till RUL, ÄNTLIGEN närmar de sig. Är helt säker på att de blir en pojke denna gången. Även om en flicka är precis lika välkomnad (:

Åh! Har du rul på torsdag? Det har jag :D
  • Kroa

Jag har inte skrivit på ett tag, men vi ska på rul nu på måndag! Längtar som en tooooook!!

Har inte sett någon magbild än så jag tar oskulden på magbilderna tänkte jag! :D

Jag är mycket större än vad jag var med förra barnet, helt galet! gick in i vecka 19 idag! :)

• 90pettersson

Var på rul igår! allt såg bra ut, mest troligt en liten flicka i magen :)  BF 7 november.

Magen i måndags (V19, 18+0)

Svar på tråden BF november 2016