BF December 2016
Härligt, stort grattis. Nu kan du andas ut efter oron!
Tror ni att man behöver sjukskriva sig när man får mycket blödningar?
Härligt, stort grattis. Nu kan du andas ut efter oron!
Det skulle jag nog göra, iaf höra med bm vad det kan bero på. Du kanske behöver vila helt enkelt :)
Ang mat hur är det med färdiga sallader typ i delikatessen på Ica om jag köper en pastasallad med kyckling och curry (kall) är det ngn fara med tex den kalla kycklingen?
Och färdiga sallader från pizzerior?
Jag skulle undvika kött från sånt, känns ofräscht. Fast jag är väl fel person som är vegetarian. Men kött som legat framme sådär har jag för mig att man ska vara försiktig med som gravid.
Men den de har bakom delikatessen de färdiga pastasalladerna då? Personalen är ju förhoppningsvis noga med hygienen och handskar osv.
Jag har fått se bebisen!!! Det var bara en och hjärtat tickade så fint. 47 mm lång ???????? Snabbt ul innan blodprov för Kub nästa vecka
Kul att höra att det är fler det gått bra för med kubtestet :).
Är så nojig! Har blödigt i fyra timmar nu, mörkt blod. Typ tre femkronor i bindan eller hur jag ska jämföra det. Hade ont i magen och mensvärk igår och körde på på gymmet. Idag mensvärk. Har lite mer molande mensvärk än tidigare de här två dagarna men inte ont så. Börjar bli orolig. Hur har ni andra haft det med blödningar? Vad tror ni? Går in i v 11 imorgon
Är så nojig! Har blödigt i fyra timmar nu, mörkt blod. Typ tre femkronor i bindan eller hur jag ska jämföra det. Hade ont i magen och mensvärk igår och körde på på gymmet. Idag mensvärk. Har lite mer molande mensvärk än tidigare de här två dagarna men inte ont så. Börjar bli orolig. Hur har ni andra haft det med blödningar? Vad tror ni? Går in i v 11 imorgon
Hej!
Jag känner mig äntligen redo för att gå in i en fb-grupp nu! Hittar inte Michaela Gonzales,för det var till den gruppen som är hemlig va? Vill absolut inte att någon ska veta att jag är gravid eftersom jag tänkte vänta tills efter RUL att berätta för chefen och egentligen inte för någon annan än de närmsta! :)
Håller tummarna för att blödningarna är ofarliga ranten! Jag hade åkt in till gynakuten för att få lugn i sinnet! Kram <3