Mariro skrev 2016-10-25 08:50:24 följande:
Remiss till dietisten?? Är det inte lite att ta i? Vikthets är väl verkligen det sista man vill ha nu, räcker med allt det andra. Och jag menar, det verkar vara olika från bm till bm, jag har bara vägt mig vid invägningen. Sen en gång till efter det. Och vikt är inget som min bm tagit upp öht (ännu), fast jag ser och VET att jag har gått upp mer än 6-8 kg. Jag har faktiskt inte vägt mig hemma en enda gång eller. Strunta i det där! Det är klart att det inte är hälsosamt att gå upp typ 40 kg, men det finns nog ingen risk :) du behöver energi och glädje (haha, som man får mycket med god mat) den sista biten ????
Sant, olika med olika BM.
Jag väger mig varje gång jag kommer dit. Första man gör. ..
Imorse åkte till BM lämna blodprov , hoppas dom hittar orsak till min klåda :) men spyfärdig som satan att ge sig iväg utan frukost. .
Sedan kom hem och gjorde frukost, alltså 2 skivor surdegsbröd, två kokta ägg, ca 80-100 gr tonfisk , en tomat och några skivor gurka,samt grönt te med honung. Jag är mätt och belåten. Är det för mycket? är det helt fel kost? Vad är det jag ska dra ner på?
Alternativ hade varit havregrynsgröt med frysta blåbär. .men var inte sugen idag på det. .