• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

Malwa: du är jättevälkommen på loppisen!!
    Vet du va?! Här har du en till som är blyg. Fast folk brukar inte tro på det eftersom jag "babblar på" som 17.
    Har du min adress??

• Malwa

Nej den har jag inte! jag är tvärtom säger inte ett knyst utan sitter mest och lyssnar/iakttar!

• Malwa

Har tyvärr inte så mycket att ta med mig eftersom jag väntar tillökning i juli, och eftersom vi inte vet vad för kön det är så tänker jag hålla på mina pojkkläder ett tag till! men det hindrar ju mig inte från att köpa!!!

• maras

Gokväll!

Ska bli kul o se alla på loppisen man blir ju lite nyfiken vilka som döljer sig bakom fasaden

Trevlig kväll från mig

• tesslita

maras: trevlig kväll tillbaks .-)

• Stargazer

Malwa: Jag tycker också att det är kul å träffa nya människor o få nya vänner,så jag tänkte nog också komma!
    Vinn över din blyghet o kom du med!!
    Kram.

• puhbear

Dessie: Jag är allergisk mot komjölksprotein, fisk (beröringsallergi) o soyaprodukter (liiite går bra). Fisk är det väl ingen risk att nån blandar ner i kakan men smör o mjölk är väl desto vanligare Jag "kastar" ihop lite.

Malwa: Rädslor är till för att övervinnas... Du kommer nog inte va blyg länge... Hoppas du kommer!

Supermia: Nä, det har kanske varit ett uppehåll under barnaåren?? Nu har man ju banne mig inte tid o pinka en gång...

Maras: Ska vi ta oss dit tillsammans? Eftersom ni kanske har en period utan bil nu så kan vi ta våran ju!

• GladaVirre

malwa: Det har varit avslappnat på alla träffar vi haft, förra loppisen och förra sommaren. Det finns inga måsten Men jag förväntar mig minst 1 omgång ståupkomik!!

Mia: kul! Länge sen vi sågs nu! Åker lillkillen med i bagaget?

Tess: grattis, skönt för dig. Jag gjorde mitt snitt ungefär 2 veckor innan beräknad förlossning. Det är just för att värkarbetet inte ska hinna komma igång. Men det kan ju vara olika
    Du borde nog få tid snart, men det är ändå skönt att dem drar ut på det, för dem sa tiden till mig ungefär 1 1/5 veckor innan..då hann man inte tänka så mycket

• GladaVirre

Dessie: du blyg????????????? jeesså... då är det inte dig jag träffat.

• GladaVirre

Fast du var kanske lite mer tillbakadragen när du var yngre? Men nu är du ju framåt,. hallå ska ha en till loppis för hela fl tråden

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!