• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

GladaVirre: jo, jag är jätteblyg *fnissfniss*. Om jag är på typ nåt möte och ska prata inför alla - då kryper jag ihop.

• Dessie

Stargazer: du har väl fått min adress?

• mia1980
    Virre: Jag vet inte om Fredrik följer med. Blir lugnare utan honom då han vill ha MASSOR med uppmärksamhet.
  • Stargazer

Dessie: Yes,jag har adressen!!Planerar att komma om jag inte åker på att jobba eller nåt!

• GladaVirre

Dessie: jo men det ska du inte behöva göra nu.. får se om jag/vi känner för att höra nått föredrag
    Jag höll ju föredrag förra veckan i skolan om DownSyndrom, i början höll jag på att kissa på mig men sen släppte det och munnen gick i ett

SuperMia: mm,. gosig som tusan har jag märkt Eller mammagosig kanske.

Stargazar: kul
    Det blir ju en hel del folk=) dessie!! jag har bara ett bord, ska nog fråga grannen om hennes utebord också

• GladaVirre

Dessie: jag hittar till dig!!!

• mia1980
    virre: Han är väldigt mammagosig ett tag sen tar han över hela showen    Propeller 
    Men han är ganska söt och rolig.
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Dessie

GladaVirre: jo, jag MÅSTE hålla ett föredrag på loppisen, hihi.
    Va bra att du hittar till mig *fniss*

• mia1980

Satt och gick igenom alla kläder som Fredrik har haft. HerreGud vad mycket. Hoppas någon av er vill ha lite i alla fall, så det blir rensat.
    Har en hel IKEApåse full....

Dessie: Kan jag hjälpa dig på något vis med fika eller något? Vad som hellst. Det är bara att säga till.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Dessie

*tipsar lite igen* Min man har reggat sig här på FL. Kolla gärna in i hans gästbok och skriv nån rad så blir han glad.
    Heter KPJ

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!