• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

tesslita: va skönt att det verkar ordna sig med snittet för dig.

• puhbear

Supermia: Du verkar vara riktig lus! Jag skulle oxå vilja vara koncentrerad nog att läsa. Ska se vad jag har!

Dessie: Thank's!!

• Dessie

tesslita: har messat adressen till dig nu.

• puhbear

Dessie: Jag tänkte att jag bakar nåt o tar med mig. Jag hoppas det är okej. Jag är allergisk så jag gör en kaka som jag tål.

• puhbear

Dessie: Förresten, om du vill att jag bakar nåt annat o tar med så gör jag det mer än gärna. Jag är ett bakmonster! *grrr*

• Dessie

puhbear: vad är du allergisk mot? Jag är oxå allergisk - mot mandel, nötter, apelsin & banan.
    Michanna skulle baka kladdkaka. "Släng ihop" nåt smarrigt.

tesslita: varsågod

• Malwa

Blir mer och mer sugen på att komma jag med om det är ok! låter superkul och träffa nya kompisar, vet inte om jag törs bara är ganska så blyg av mig.

• tesslita

tänkte meddela er som jag är skyldig pengar för senaste loppisen att om ni akut måste ha era pengar så är det bara att maila mig erat kontonr så öveför jag dom snarast möjligen.

jag har ganska mycket som måste göras framöver och dessutom är jag väldigt orklös och trött som hela tiden kräks och mår dåligt så jag har tyvärr inte ork att ses eller så.

tänker givetvis satsa på att komma på loppisen men ville bara meddela er detta så jag inte får fler frågor om det.

*kramar från mig*

• mia1980
    puhbear: Jag har haft ett uppehåll på 4 år så jag har enormt sug efter böcker just nu. När jag läste sist var det ungdomsböcker som gällde men nu när man är vuxen och orkar läsa tjocka böcker så finns det ju hur mycket som hellst.

Malwa: Då kan vi vara blyga tillsammans.
    50 böcker på inköpslistan... och den bara växer... ge mig fler tips. SNÄLLA!!
Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!