• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

SuperMia1980: är du bra på att baka kakor? Isf får du gärna göra det om du vill, till loppisen.

• mia1980
    Dessie: Vad är du sugen på för kakor? Tänkte det här allergier och så. Kan baka nu i helgen. Ska hoppa över mjölk och nötter. Är det någon mer allergi jag ska tänka på? Ska klura ut något. Älskar att baka, men jag brukar inte behöva ha begrensningar.
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Dessie

SuperMia1980: jag är allergisk mot nötter, mandel, apelsin & banan. Jag tror att Michanna är allergisk mot nötter.
    Vad puhbear är allergisk mot står på sid 25.

• Dessie

Hälla, Michanna & ekenek: var trevligt att träffas idag!!

• mia1980

Då ska jag se vad jag kan slänga ihop. Lovar att det blir något i alla fall.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • GladaVirre

Mia: ska bli kul o gå egenom din kasse,. ta med så mycket kassar som möjligt! Kassarna är rensade på två röda

Hoppas alla får en trevlig helg! Imorron ska jag iväg o jobba natt i Bålsta Ikväll blir det någon bra film, och nu blev jag sugen på att slänga ihop lite chokladbollar!
    Ha det!

• GladaVirre

Dessie: *ser fram emot föredraget*

• mia1980
    Virre: Jag tar med allt jag har. Hoppas du får det bra på jobbet

Dessie: Jag har nu hittat ett recept på havreflarn, typ, som alla ska kunna äta. FLs forum är toppen. Finns massor med folk som kan hjälpa en mad allt.
  • Dessie

GladaVirre: *fnissar*

SuperMia1980: låter bra

• GladaVirre

vi e inte allergiska så ni får gärna baka en stooooor mandeltårta till mig Den får jag i mig utan problem Närå,. men jag kan iaf INTE baka! Det kan bli vad tusan som helst

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!