• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • pipen

Dessie: Jag kan inte komma på lördag.
    Hade glömt bort att jag ska på dop...

• GladaVirre

och alex har ÄNTLIGEN fått en tand *ASG* 1 år och 3 månader, fantastiskt!! Och det är tanden uppe i mitten som kommer, nästa tand är den nästan under. Han kommer se ut som ett troll

• GladaVirre

pipen: synd! Hoppas att du kan komma nästa gång istället!

• tesslita

Virre: har du fått pengarna än?
    överförde dom igår och de har dragits så de borde ha kommit.

• GladaVirre

michanna: ok,. hoppas det blir bättre. Alex har det aldrig varit problem med på natten, så länge han sover i eget rum. Annars blir han orolig och vill upp. Så jag har tur.

P.s Jag är fortfarannde intressead av familjespel till loppisen, köpes biiiiilligt d.s

• GladaVirre

tess: nope, inte vad jag kan se. Bara barnbidraget, ska be patryk kolla när han kommer ut från duschen. Jag e inte så bra på internetbanken.

• maras

Glada Virre:

Vad gillar du för sällskapsspel?

• mia1980
    Malwa: Det är kul at han vill kissa på pottan nu då. Ta det i hans egen takt och stressa inte, tar längre tid då (säger experterna i alla fall). Fredrik var nästan 3 år innan han blev torr och då blev han det både dag och natt samtidigt.

Virre: Skönt att tänderna börjar komma nu. Kan vara jobbigt att vänta annars. Hoppas att dom kommer med lite paus i mellan så att det inte blir så jobbigt för honom. Fredrik fick 10 tänder på en vecka, han hade alla symtom dom kan få av detta, feber, lös mage och dålig nattsömn. Det var en tuff vecka.

Nu börjar loppisen närma sig, ska handla ikväll så det blir baka på onsdag, har inte tid i morgon för jag spelar golf varannan tisdag, och det är i morgon. Jag håller på att ta gröntkort. Ska bli kul sen i sommar när man är färdig och kan ge sig ut på bana
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • GladaVirre

Tess: dem har kommit, tack så mycket

Maras: oj det vet jag inte själv Jag har bara Familje Geni, men vill ha flera. Det är så jäklans dyrt med spel från affären. Men jag har inte spelat så många olika=)

Mia: Jo men det har gått bra, han har inte haft det jobbigt på nått sett. Den bara kom.
    Och nu är tanden under på G, men han sover bra ingen feber osv. *peppar peppar* S Men skönt ändå att alla kommer på en gång, så det inte blir så långvarigt. Kan ju knappast vara skönt iaf..

Golf är nog den tråkigaste sporten som finns, och livsfarlig krävs tålamod och ingen rädsla för getingar..hehe. Inget för mig! :-C

• mia1980

Trodde faktiskt också att golf var tråkit tills jag testade i höstas. Då hade jag superkul fast att jag inte var så bra. Nu under träningarna med handledare så är det superkul att få göra allt på RÄTT sätt. Min handledare säger att jag är en naturbegåvning på svingen i alla fall.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!