• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • makeeverydaycount
    Bäbiiiis skrev 2016-05-13 07:36:20 följande:
    Förstår att du oroar dig men efter två positiva och ett negativt test borde du ju helt klart vara gravid. Man kan ju få negativt test trots graviditet men tvärtom ska man inte få. Har själv inte använt ACO men det är ju stor skillnad mellan olika märken. Sedan kan det ju vara fel på vissa test också.

Så oroa dig inte men du kan ju ändå göra ett nytt test igen så kan du släppa detta sen. Kanske ligger och gnager annars.
    Joo jag oroar mig såklart för att ett tidigt missfall är pågång. Samtidigt är jag ju bara på äl+14 så mensen var ju eg beräknad igår, tror dom testen jag fått positivt på visar från 25 (vad det nu är) Hcg och aco preg från 50 hcg.. Så kanske har inte stegringen nått sånna nivåer att den ger utslag på aco-testet. 

Har ett CB digital kvar hemma som jag ska prova imorgon. Är bara så orolig att den ska visa att jag inte är gravid. Visar den gravid så kommer jag lita på att jag är gravid. Men jag känner mig gravid, brösten är sig inte lika, men jag har däremot inte så mycket känningar i magen sen jag testade de positiva resultaten.
    Ska försöka att inte oroa mig, förmodligen är jag ju gravid med två olika sorters tester som gett positivt.
  • makeeverydaycount

såhär ser testet ut efter att tiden har gått ut. Kan kanske ana nåt svagt streck i den större rutan. Får väl härda ut och testa igen imorgon. Ser ni nåt i stora rutan? Man ska väl eg inte läsa av testen efter den rek tiden eller..?

Tänk vad mycket man kan fundera tjejer :)

• AG11

Detta är också mitt tredje å jag vill också dölja så länge de går. Chefen vet dock å min kollega som också är gravid. Vi får hjälpa varandra med döljnings-trix. Jag minns att jag såg ut som vecka 20 när jag var i vecka 12 med tvåan. Å hon är drygt 3år så hoppas de tar liiite längre tid nu.

JanuaryBaby skrev 2016-05-12 21:18:45 följande:

[quote=76618686][quote-nick]AG11 skrev 2016-05-12 17:42:52 följande:[/quote-nick]Vi är två! Jag svullnade upp som en tok för 1v sen (v3) å är ännu svullen. 3+5 nu

Samma här! Är 4+2 nu å jag ser ut som att va i 5 mån på kvällarna å svullen i ansiktet. Det här e mitt tredje å det sägs ju att magen formas snabbare ju fler barn man fött å jag vill kunna dölja det ett tag till...

♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Flicka född 130211 °☆♥
  • KCEG

Känner mig orolig... fick en klätt blödning när jag va på toa imorse, hur sjutton ska man tyda det???!!! Kanske ett mf på gång. Hoppas så innerligt inte att det är så, det är så efterlängtat vårar plus, det lilla pyret... som vi har försökt och haft oss. 
    Bara att vänta och se vad som händer här efter. 
    Har ni andra upplevt det?
    Två tidigare graviditeter... och kan inte  minnas att jag har vart med om det vid dom. 
    När jag läser om det så verkar det vara 50/50 ungefär. Hoppas hoppas hoppas....

• Bäbiiiis
    KCEG skrev 2016-05-13 09:08:28 följande:

Känner mig orolig... fick en klätt blödning när jag va på toa imorse, hur sjutton ska man tyda det???!!! Kanske ett mf på gång. Hoppas så innerligt inte att det är så, det är så efterlängtat vårar plus, det lilla pyret... som vi har försökt och haft oss. 

Bara att vänta och se vad som händer här efter. 

Har ni andra upplevt det?

Två tidigare graviditeter... och kan inte  minnas att jag har vart med om det vid dom. 

När jag läser om det så verkar det vara 50/50 ungefär. Hoppas hoppas hoppas....

Usch vad jobbigt! Förstår din oro. Vilken vecka är du i och har du något ul inbokat?
  • KCEG
    Bäbiiiis skrev 2016-05-13 09:50:45 följande:
    Usch vad jobbigt! Förstår din oro. Vilken vecka är du i och har du något ul inbokat?
    Vecka 6 precis, så jag har faktiskt inte ens kontaktat mvc än, står just nu i telefonkö för att boka möte. Man kan nog inte göra så mkt mer än att bara vänta och se. Jag hoppas in i det sista, och det märkliga var att det kom liiite färskt blod en gång i samband med morgonbesöket. 
  • Frkmaria

Gick in i v 7 idag. :)

Den veckan jag var mest rädd för eftersom jag läst om många MF i den veckan med det hormonfelet jag har..

Nu ska vi bara ta oss 6 v till innan jag kan pusta ut helt! ;)

Fast då hittar man väl andra bekymmer! ><

• Kolan91

Hej på er! Jag hänger gärna på er och följer er andra! :)

Skönt att läsa om andra som tycker att symtomen kommer och går. 4 dagar innan bim har (bim idag) så började jag må illa vilket jag aldrig gör och till min stora förvåning efter 14 månader var där ett starkt plus! Wow!

Idag känner jag inget alls knappt något i brösten så vi får se hur allt går. Om 2-3 veckor jag gör jag ul (ska boka tid idag).

Idag gick jag in i v. 5 (4+0). BF 19 januari.

Trevlig helg till er alla!

• Kynisen

Hoppar in här i väntan på mitt +! Jag känner mig så gravid (4de barnet isf för mig och 1a för sambon) har oregelbunden mens så vet inte riktigt när det är bim. Nån gång nästa vecka borde det vara. Har inte kunna hålla mig från att testa då jag känner på mig ???? men än så länge negativt. Men tror jag hade äl den 7de så det borde väl precis fastnat typ???? men jisses va dagarna sniglar fram.... Så hoppas få hänga med er här i bf januari och få se plusset inom några dagar????

Svar på tråden BF januari - 17