• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • Emsan91
    Frkmaria skrev 2016-05-12 15:53:06 följande:

Åh. Spännande! Då får vi se om någon av oss lyckas pricka in detta! ;) haha.

Ingen av oss har dock tvillingar i släkten! :P

Haha jaa jag är också i v.7 (6+2). Ska på vul imorgon. Lär visa sig då!
  • Bäbiiiis

Någon mer än jag som är jättesvullen om magen redan i v 5? Får ont om jag knäpper byxorna så nu har jag gummiband runt knappen. Det är andra barnet men vill gärna dölja det på jobbet till v 12.

• Frkmaria
    Emsan91 skrev 2016-05-12 16:00:46 följande:

Haha jaa jag är också i v.7 (6+2). Ska på vul imorgon. Lär visa sig då!

Lycka till! Du är något före mig, 5+6 idag så går in i v7 först imorgon. :) jag får börja fundera på om vi ska köra bil eller inte. Körde ett gravtest till idag och nu är det vertikala strecket starkare än det horisontella. :) jättegravid mao. ;)
    Bäbiiiis skrev 2016-05-12 16:02:10 följande:

Någon mer än jag som är jättesvullen om magen redan i v 5? Får ont om jag knäpper byxorna så nu har jag gummiband runt knappen. Det är andra barnet men vill gärna dölja det på jobbet till v 12.

Svullen är jag nog men jag är överviktig och dessutom kör jag mest leggings. Däremot 2 kupor större bh på bara dessa veckor! :O
  • AG11

Vi är två! Jag svullnade upp som en tok för 1v sen (v3) å är ännu svullen. 3+5 nu

Bäbiiiis skrev 2016-05-12 16:02:10 följande:

♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Flicka född 130211 °☆♥
  • Fizzybubble
    Emsan91 skrev 2016-05-12 06:20:35 följande:

Jag har bokat på vasamamma :) dom har tidiga ul varje fredag. Alla tider fanns dock inte med på nätet men jag mejlade. Dom verkar ha bra med tider :)

Supertack :) jag bokade där nu :D
  • JanuaryBaby

[quote=76618686][quote-nick]AG11 skrev 2016-05-12 17:42:52 följande:[/quote-nick]Vi är två! Jag svullnade upp som en tok för 1v sen (v3) å är ännu svullen. 3+5 nu

Samma här! Är 4+2 nu å jag ser ut som att va i 5 mån på kvällarna å svullen i ansiktet. Det här e mitt tredje å det sägs ju att magen formas snabbare ju fler barn man fött å jag vill kunna dölja det ett tag till...

• Emsan91
    Fizzybubble skrev 2016-05-12 20:30:51 följande:

Supertack :) jag bokade där nu :D

Kul! När ska du dit? :D
  • makeeverydaycount

Hej igen!

Jag måste bara fråga er en sak..Jag gjorde två olika sorters gravtester på äl+11, den ena teststickan (från billigatester) visade två streck varpå jag gjorde en CB digital som visade gravid 1-2. Nu gjorde jag ett ACO preg test som inte visar ett jäkla skit?! Missade iofs lite när jag kissade på stickan. Detta är äl+14 nu. Varför blev inte den positivt? Har läst lite nu och står massa negativt om Aco preg-testet. Tempen är fortfarande mycket högre än normalt, ingen dipp, brösten ömmar och jag är döhungrig. Ingen blödning i sikte.

Vad ska jag tro?? Man hinner ju oroa upp sig till tusen.

• Bäbiiiis
    makeeverydaycount skrev 2016-05-13 06:46:49 följande:

Hej igen!

Jag måste bara fråga er en sak..Jag gjorde två olika sorters gravtester på äl+11, den ena teststickan (från billigatester) visade två streck varpå jag gjorde en CB digital som visade gravid 1-2. Nu gjorde jag ett ACO preg test som inte visar ett jäkla skit?! Missade iofs lite när jag kissade på stickan. Detta är äl+14 nu. Varför blev inte den positivt? Har läst lite nu och står massa negativt om Aco preg-testet. Tempen är fortfarande mycket högre än normalt, ingen dipp, brösten ömmar och jag är döhungrig. Ingen blödning i sikte.

Förstår att du oroar dig men efter två positiva och ett negativt test borde du ju helt klart vara gravid. Man kan ju få negativt test trots graviditet men tvärtom ska man inte få. Har själv inte använt ACO men det är ju stor skillnad mellan olika märken. Sedan kan det ju vara fel på vissa test också.

Så oroa dig inte men du kan ju ändå göra ett nytt test igen så kan du släppa detta sen. Kanske ligger och gnager annars.
  • Bäbiiiis
    makeeverydaycount skrev 2016-05-13 06:46:49 följande:

Hej igen!

Förstår att du oroar dig men efter två positiva och ett negativt test borde du ju helt klart vara gravid. Man kan ju få negativt test trots graviditet men tvärtom ska man inte få. Har själv inte använt ACO men det är ju stor skillnad mellan olika märken. Sedan kan det ju vara fel på vissa test också.

Så oroa dig inte men du kan ju ändå göra ett nytt test igen så kan du släppa detta sen. Kanske ligger och gnager annars.
Svar på tråden BF januari - 17