BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Åh. Spännande! Då får vi se om någon av oss lyckas pricka in detta! ;) haha.
Ingen av oss har dock tvillingar i släkten! :P
Någon mer än jag som är jättesvullen om magen redan i v 5? Får ont om jag knäpper byxorna så nu har jag gummiband runt knappen. Det är andra barnet men vill gärna dölja det på jobbet till v 12.
Haha jaa jag är också i v.7 (6+2). Ska på vul imorgon. Lär visa sig då!
Någon mer än jag som är jättesvullen om magen redan i v 5? Får ont om jag knäpper byxorna så nu har jag gummiband runt knappen. Det är andra barnet men vill gärna dölja det på jobbet till v 12.
Vi är två! Jag svullnade upp som en tok för 1v sen (v3) å är ännu svullen. 3+5 nu
Jag har bokat på vasamamma :) dom har tidiga ul varje fredag. Alla tider fanns dock inte med på nätet men jag mejlade. Dom verkar ha bra med tider :)
[quote=76618686][quote-nick]AG11 skrev 2016-05-12 17:42:52 följande:[/quote-nick]Vi är två! Jag svullnade upp som en tok för 1v sen (v3) å är ännu svullen. 3+5 nu
Samma här! Är 4+2 nu å jag ser ut som att va i 5 mån på kvällarna å svullen i ansiktet. Det här e mitt tredje å det sägs ju att magen formas snabbare ju fler barn man fött å jag vill kunna dölja det ett tag till...
Supertack :) jag bokade där nu :D
Hej igen!
Jag måste bara fråga er en sak..Jag gjorde två olika sorters gravtester på äl+11, den ena teststickan (från billigatester) visade två streck varpå jag gjorde en CB digital som visade gravid 1-2. Nu gjorde jag ett ACO preg test som inte visar ett jäkla skit?! Missade iofs lite när jag kissade på stickan. Detta är äl+14 nu. Varför blev inte den positivt? Har läst lite nu och står massa negativt om Aco preg-testet. Tempen är fortfarande mycket högre än normalt, ingen dipp, brösten ömmar och jag är döhungrig. Ingen blödning i sikte.
Vad ska jag tro?? Man hinner ju oroa upp sig till tusen.
Hej igen!
Jag måste bara fråga er en sak..Jag gjorde två olika sorters gravtester på äl+11, den ena teststickan (från billigatester) visade två streck varpå jag gjorde en CB digital som visade gravid 1-2. Nu gjorde jag ett ACO preg test som inte visar ett jäkla skit?! Missade iofs lite när jag kissade på stickan. Detta är äl+14 nu. Varför blev inte den positivt? Har läst lite nu och står massa negativt om Aco preg-testet. Tempen är fortfarande mycket högre än normalt, ingen dipp, brösten ömmar och jag är döhungrig. Ingen blödning i sikte.
Hej igen!