BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
5 januari är ju det bästa! Då fyller jag år :) grattis till plusset!!
Hejsan.
Plussade för 10 dagar sen ????
Det är vårt 4e ?
Enligt uträkning ska det bli bebis runt den 5e januari.
Mår rätt ok, bara lite morgonillamående, men sväller som en jag vet inte vad ha ha ha.
Ska jag lyckas dölja detta måste det till tunikor o sommarklänningar ha ha ha
Kul att få hänga här. Nyss blivit medlem så är lite förvirrad på sidan än så länge
Kram på er alla lyckliga ?
Hmmmm
Mitt tangentbord fick spel ????
Jag veeet att det är nr 4 ????????????
Nu är det definitivt en bebis på väg :D
Nu är det nervösa väntan och hoppas så att både jag och bebis får må bra. Önskar det samma till er andra!
Fanns det någon fb grupp ännu? :)

Nu är det nervösa väntan och hoppas så att både jag och bebis får må bra. Önskar det samma till er andra!
Hej!
Vet inte riktigt om jag vågar gå med i den här gruppen men gör ett försök :) Jag plussade väldigt svagt på cb plus innan bim men sen kom mensen på bimdagen (i torsdags den 12 maj) men jag kände ju i hela kroppen att jag var gravid så igår morse den 14 maj testade jag igen o fick ett starkare plus, även gravid 1-2 på cb digitala test på eftermiddagen.
Har haft flera missfall de senaste 2 åren men nu ska det bara vara våran tur har jag bestämt mig för. Med eller utan blödning!! :)
OM allt går som planerat så är bf 22 januari enligt app<3
Jag skickade ett meddelande till dig precis om fb gruppen! Fick du det? ![]()
Grattis! Skriv ett pm till mig med namn och en beskrivning av din profilbild så lägger jag till dig i fb-gruppen :)
Grattis! Skriv ett pm till mig med namn och en beskrivning av din profilbild så lägger jag till dig i fb-gruppen :)
Jag skickade ett meddelande till dig precis om fb gruppen! Fick du det?
Har en liten undran och slänger ut den här, även om jag idagsläget inte vet om det är januari-17 barn.
Jag tog ut min hormonspiral 11 april pga biverkningar (även om jag haft den i tre år). Vi har två barn och har väl inte direkt bestämt oss om vi vill ha fler. Vi hade avbrutet sex vid ÄL (osmart jag vet), och dessutom sex samma dag på kvällen där han iofs inte fick utlösning. Men läste här på FL att det finns rester kvar i mannens långt efter han fått utlösning.
Nu till sak; jag känner mig så otroligt gravid. Det var därför jag började läsa runt om det ens var möjligt. Man kan ju bli skengravid av paranoia. Bröst värker, mage värker, illamående (lite). Jag har mått väldigt dåligt i mina graviditeter. Saken är den att BIM bör vara 21 maj, men kunde inte låta bli att kolla med graviditetskollens tidiga tester i går (neg) Hur tidigt har ni testat med CB?
Man kan ju grubbla ihäl sig på om signaler är påhitt eller verkliga????