BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Tar och hoppar i här. Var ett bra tag sedan jag befann mig på familjeliv.
Jag och min sambo har precis plussat och förhoppningsvis så blir det bebis i januari. Har väldigt oregelbunden mens efter ett utomkvedshavandeskap (2009) och två missfall( ett i tidigare förhållande och ett i nuvarande), så jag vet inte exakt datum, men gissar på 16/1.
Jag har en son, född 2008, från tidigare förhållande och jag och sambon har försökt i drygt ett år innan detta plus. Hade precis påbörjat en barnlöshetsutredning.
Så nu är den en spännande tid som väntar, fylld med nojor och osäkerhet, men självklart en massa glädje också!
Hej,
Plussade i torsdags bim+1, så här blir det förhoppningsvis bebis den 22 januari (beräknat från äl), 19 januari om man räknar från sista mensen.
Har ett barn sen tidigare, han är nu 10 månader. Tog 7 månader innan vi fick ett plus första gången, nu tog det sig på första försöket. Helt i chock och kan fortfarande inte ta in det.
Hej! En till som ska ha i januari, den 12:e januari enligt mina egna beräkningar.
Hej igen januarifolk
någon annan som känner sig extremt varm?? Vet inte egentligen om det har har med graviditeten att göra eller inte men jag känner mig lite smått överhettad mest hela tiden och tänkte att det kanske kan ha med saken att göra
Har en liten undran och slänger ut den här, även om jag idagsläget inte vet om det är januari-17 barn.
Jag tog ut min hormonspiral 11 april pga biverkningar (även om jag haft den i tre år). Vi har två barn och har väl inte direkt bestämt oss om vi vill ha fler. Vi hade avbrutet sex vid ÄL (osmart jag vet), och dessutom sex samma dag på kvällen där han iofs inte fick utlösning. Men läste här på FL att det finns rester kvar i mannens långt efter han fått utlösning.
Nu till sak; jag känner mig så otroligt gravid. Det var därför jag började läsa runt om det ens var möjligt. Man kan ju bli skengravid av paranoia. Bröst värker, mage värker, illamående (lite). Jag har mått väldigt dåligt i mina graviditeter. Saken är den att BIM bör vara 21 maj, men kunde inte låta bli att kolla med graviditetskollens tidiga tester i går (neg) Hur tidigt har ni testat med CB?
Man kan ju grubbla ihäl sig på om signaler är påhitt eller verkliga????
Hej igen januarifolk någon annan som känner sig extremt varm?? Vet inte egentligen om det har har med graviditeten att göra eller inte men jag känner mig lite smått överhettad mest hela tiden och tänkte att det kanske kan ha med saken att göra
Hej! Kul med massa nya plussare
jag börjar känna mig okej efter fredagens tidiga ul där jag blev flyttad från v.7 till v.5 och försöker tänka att går det inte bra så kan jag inte göra något åt det. Kommer bli fruktansvärt ledsen men jag väljer just nu att tro och hoppas på att allt ändå är som det ska.
Har läst om andra som blivit flyttade flera veckor som det ändå gått bra för
Någon här som har några erfarenheter?
Hej igen januarifolk någon annan som känner sig extremt varm?? Vet inte egentligen om det har har med graviditeten att göra eller inte men jag känner mig lite smått överhettad mest hela tiden och tänkte att det kanske kan ha med saken att göra
Enligt sista mens 4+4, enligt äl 4+1. Testen är snart lika starka som kontrollstrecket.
Någon mer än jag som Har så ont i brösten att man knappt kan ha tröja på? 
Enligt sista mens 4+4, enligt äl 4+1. Testen är snart lika starka som kontrollstrecket.
Någon mer än jag som Har så ont i brösten att man knappt kan ha tröja på?