• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • AG11

Ouf, första barnet. Jag hamnade nog fel?

♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Flicka född 130211 °☆♥
  • Frkmaria
    AG11 skrev 2016-05-11 19:21:27 följande:

Jag är också på första så det tror jag inte! :)
  • Frkmaria

Eller nu såg jag att du skrivit den över också så förstod inte alls vad du menade med första visst. Haha. :)

• Emsan91
    AG11 skrev 2016-05-11 19:21:27 följande:

Tror inte det spelar någon roll faktiskt... du har ju beräknad bf i januari :) det som räknas ;)
  • Adorii

Tack:) jag vågar nog inte riktigt njuta fören vi har tagit oss över v15"/ just nu försöker jag att inte vara så himla orolig, blev så himla besviken och lessen dom senaste gångerna:( men den här gången ska den överleva:)

Nilsanna skrev 2016-05-11 19:04:44 följande:

STORT grattis! Njut!!!

• AG11
    Emsan91 skrev 2016-05-11 20:09:15 följande:

Tror inte det spelar någon roll faktiskt... du har ju beräknad bf i januari :) det som räknas ;)

Ja jo i för sig. Väntar ju som sagt inte mitt första så TS får hojta i värsta fall. :)
    ♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Flicka född 130211 °☆♥
  • Fizzybubble
    AG11 skrev 2016-05-11 20:33:13 följande:

Ja jo i för sig. Väntar ju som sagt inte mitt första så TS får hojta i värsta fall. :)

Jag väntar mitt andra ;) så självklart får du va med
  • Fizzybubble

Nån som har koll på vart i Sthlm man kan få VULtider snabbt om man ej har remiss? I typ v 7

• franksmatte

Är det någon mer än mig som inte har någon matlust?

Jag har inte kunnat äta mat på 5 dagar. Ingenting kan jag få i mig...[/quote]

Testa lite buljong eller varmt citron vatten, blåbärssoppa så du får i dig något iaf och kolla med apoteket om du skall ta supplement iform av vitaminer, det är mitt tips och vad jag hade börjat med iaf.

• franksmatte

[quote=76612940][quote-nick]Polkagris90 skrev 2016-05-10 20:34:07 följande:[/quote-nick]Det verkar vara många (får jag för mig) som ska göra kubtest? Jag har aldrig tänkt tanken på att göra det utan endast ett ul i v.11-12 för att se så att det lever något där.

Skulle vara intressant att höra varför ni tänkt /inte tänkt göra kub? :)

Hej jag är en av dom som inte kommer göra det. Det är mitt första barn och jag tänker ta det lite manana med det och jag är inte speciellt orolig, jag skulle nog gå och må dåligt käav allt väntande på provsvar :) här nedan har du en bra minidpkumentär jag lyssnade på idag om kub och nipt tror jag det va. :)

sverigesradio.se/sida/avsnitt/465690

Svar på tråden BF januari - 17