• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • Emsan91
    Fizzybubble skrev 2016-05-13 08:33:29 följande:

Den 27.e :D på fm. Och du? :)

Var där idag! Ska dit igen om tre veckor den 3 juni :)
  • Sofiassofias

Jag plussade för tre dagar sen. Är första graviditeten(bf 17 jan) och är i chock men samtidigt så glad. Kul att följa er andra också som är beräknade i januari. Jag har haft mensvärk i 1,5 vecka nu. Kommer och går, rätt rejält.. Blir orolig men samtidigt så känner jag ju att kroppen förändras

• makeeverydaycount
    Bäbiiiis skrev 2016-05-13 07:36:20 följande:

Förstår att du oroar dig men efter två positiva och ett negativt test borde du ju helt klart vara gravid. Man kan ju få negativt test trots graviditet men tvärtom ska man inte få. Har själv inte använt ACO men det är ju stor skillnad mellan olika märken. Sedan kan det ju vara fel på vissa test också.

Så oroa dig inte men du kan ju ändå göra ett nytt test igen så kan du släppa detta sen. Kanske ligger och gnager annars.

Nu har jag tagit ett till test och Cb har dessutom ändrat antal vecko sen förra gången jag testade i tisdags. Då fick jag 1-2 nu 2-3. Så nu känns det bra igen och jag släpper mina hjärnspöken för ett tag. Bara försöka njuta medan jag fortfarande mår bra!
  • SessanSessan

Hej!

Jag hoppar också in här. :) Började läsa från början innan jag insåg att ni redan kommit upp i 22 sidor. :)

Jag väntar iaf tredje barnet (mina andra kommer vara 8 och 5 när den här kommer), BF 5/1 och var var på VUL i torsdags då BF räknades ut och att jag var i v 7 (6+0). Fostret var 3 mm litet och hjärtat tickade på så fint. :) Bokade i samma veva inskrivning med min BM jag hade med mellanbarnet till v 12. Jag har ff lite blandade känslor till att vara gravid igen, tror det dels beror på att jag mår så illa och är dödstrött hela tiden så jag känner att jag inte riktigt orkar glädjas än... :/

Jag hittade inte BF-listan, kanske kan det läggas in i huvudinlägget av TS? :)

• SessanSessan

Skönt att få positivt besked på Stickan! Grattis! ??

makeeverydaycount skrev 2016-05-14 06:01:15 följande:

Nu har jag tagit ett till test och Cb har dessutom ändrat antal vecko sen förra gången jag testade i tisdags. Då fick jag 1-2 nu 2-3. Så nu känns det bra igen och jag släpper mina hjärnspöken för ett tag. Bara försöka njuta medan jag fortfarande mår bra!

• SessanSessan

Härligt med + efter så lång väntan. Stort grattis!!!

Kolan91 skrev 2016-05-13 13:55:48 följande:

Hej på er! Jag hänger gärna på er och följer er andra! :)

Skönt att läsa om andra som tycker att symtomen kommer och går. 4 dagar innan bim har (bim idag) så började jag må illa vilket jag aldrig gör och till min stora förvåning efter 14 månader var där ett starkt plus! Wow!

Idag känner jag inget alls knappt något i brösten så vi får se hur allt går. Om 2-3 veckor jag gör jag ul (ska boka tid idag).

Idag gick jag in i v. 5 (4+0). BF 19 januari.

Trevlig helg till er alla!

• SessanSessan

Så länge det är en mindre mängd tror jag du kan räkna det som helt normalt och inget att oroa sig för (lätt att säga men svårt att lyssna på såklart)... Men boka in ett VUL tycker jag så får du förhoppningsvis lugnande besked. :)

KCEG skrev 2016-05-13 10:14:20 följande:

Vecka 6 precis, så jag har faktiskt inte ens kontaktat mvc än, står just nu i telefonkö för att boka möte. Man kan nog inte göra så mkt mer än att bara vänta och se. Jag hoppas in i det sista, och det märkliga var att det kom liiite färskt blod en gång i samband med morgonbesöket. 

• Kolan91

Tack, det känns fantastiskt! :)

När har du bf? Första barnet eller se du barn sedan tidigare?

SessanSessan skrev 2016-05-14 08:01:59 följande:

Skönt att få positivt besked på Stickan! Grattis! ??

• AG11

Hur ser era test ut? Såhär ser mina ut.

♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Flicka född 130211 °☆♥
  • AG11

Bilderna kom inte med?

♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Flicka född 130211 °☆♥
Svar på tråden BF januari - 17