BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Är det någon mer än jag som snarkar som tusan? Stackars sambon får inte sova och jag har tom lyckats väcka mig själv några gånger..
Imorgon är det dags för UL för att få ett datum för igångsättning. Det börjar kännas verkligare och läskigare nu...
Ja nu har även vår Nickolaos kommit till världen i v 36+5 fick blödningar mitt i natten men efter halv natt på förlossningen valde jag igångsättning kl 12 och kl 17.07 var han född vägde 3810 gr och var 50 cm lång.
Han mår jättebra ammar suger mkt bra har mest hår av alla sina syskon och jag är helt slut mentalt har kämpat så sen vattenavgången v 31+2!
Det slutade väl tack gode Gud för det!
Är det någon mer än jag som snarkar som tusan? Stackars sambon får inte sova och jag har tom lyckats väcka mig själv några gånger..
Imorgon är det dags för UL för att få ett datum för igångsättning. Det börjar kännas verkligare och läskigare nu...
Ja nu har även vår Nickolaos kommit till världen i v 36+5 fick blödningar mitt i natten men efter halv natt på förlossningen valde jag igångsättning kl 12 och kl 17.07 var han född vägde 3810 gr och var 50 cm lång.
Han mår jättebra ammar suger mkt bra har mest hår av alla sina syskon och jag är helt slut mentalt har kämpat så sen vattenavgången v 31+2!
Låter precis som för mig alltihopa! Säte på TUL, sen hos barnmorskan trodde hon att huvudet eventuellt var neråt, i torsdags låg hon dock i säte. Väldigt stor skillnad i kissnödighet och allt från första dottern och mycket tryck mot revbenen. Våran verkar inte snurra med huvudet neråt, utan hon ligger oftast med det uppåt och några minuter per dag verkar hon spendera på tvärsen. När jag känner sparkar uppåt är det för att hon ligger med benen framför ansiktet.
Jag har ett vändningsförsök bokat nästa fredag, men kommer avboka och välja kejsarsnitt istället. Hoppas och tror dock hon kommer vända sig innan snitt-tiden, på ultraljudet fanns det gott om fostervatten att vända sig i och är ju ännu bara i v36+5.
Hoppas eran ligger rätt nästa vecka! Har du funderat på hur ni ska göra om bebisen ligger i säte, vändningsförsök eller gå direkt på att boka ks?