BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hur mycket symptom är normalt?
V6+6 idag, jag är tröttare och blir lätt andfådd men vissa stunder känner jag mig precis som vanligt. Ömma bröst på kvällen och lite molvärk ibland, kanske lite halsbränna också. Får för mig att jag kände mer förra gången... Måste försöka lita på er som säger att lite symptom inte behöver innebära att det är något fel. Sist kom illamåendet ungefär vid den här tiden, men jag har semester hos mina föräldrar så det gör inget om det dröjer ett tag till :)
Hur mycket symptom är normalt?
V6+6 idag, jag är tröttare och blir lätt andfådd men vissa stunder känner jag mig precis som vanligt. Ömma bröst på kvällen och lite molvärk ibland, kanske lite halsbränna också. Får för mig att jag kände mer förra gången... Måste försöka lita på er som säger att lite symptom inte behöver innebära att det är något fel. Sist kom illamåendet ungefär vid den här tiden, men jag har semester hos mina föräldrar så det gör inget om det dröjer ett tag till :)
Idag verkar det som att gravidmagen Kom! Jag kan omöjligt dölja den längre. Är väl för det är fjärde barnet.
Tur det är sommar annars hade jag behövt börja med mammakläder. Nu kan jag iaf ha löst sittande shorts och ett vidare linne.
Mår så himla illa hela dagarna också. Hoppas det ger sig snart!!
Idag verkar det som att gravidmagen Kom! Jag kan omöjligt dölja den längre. Är väl för det är fjärde barnet.
Tur det är sommar annars hade jag behövt börja med mammakläder. Nu kan jag iaf ha löst sittande shorts och ett vidare linne.
Mår så himla illa hela dagarna också. Hoppas det ger sig snart!!
Oj blev tokigt. Måste berätta för barnen snart skulle det stå!
Exakt samma här! Lite bättre på morgonen men efter frukost så växer magen och nu på kvällen haha. Fånigt nästan. Är inte så jättestor i övrigt så den syns tydligt. Måste barnen snart? har också tre!
[quote=76784185][quote-nick]syskon1981 skrev 2016-07-09 21:12:46 följande:[/Jaquote-nick] Ja jag väntar på att de ska fråga snart eftersom min mage är markant mycket större. Skulle vilja vänta till efter v12 iaf [/quote]
Ja jag hade gärna väntat lite till. Går in i vecka 11 på måndag och har samma dag även inskrivning. Jag kommer att ha med mig alla barnen då maken arbetar så nu är de bara att berätta antar jag. Känns tudelat och nervöst faktiskt.
Vi har varit i Danmark på Legoland i veckan och typiskt nog fick jag en liten blödning i förrgår. Den fortsatte även under gårdagen men idag var det lugnt. Fick dock tid för ul nu på måndag. Man blir så himla nojig!
Så hoppas på ett litet hjärta då. Enl SM borde jag va i V8+2 då. Får se om de åldersbestämmer då med.
Vet någon hur de brukar göra? Om de tar sig tid till sånt eller bara konstaterar att hjärtat slår och sen tack och hej?
Jag hatar oordning, disk, tvätt, stökigt osv och försöker hålla iordning fastän min kropp säger ifrån ibland pga trötthet och illamående. När jag börjar städa tex får jag höra 'ta det lite lugnt gumman'
Men jag måste få det gjort, måste jag be om hjälp hela tiden? Varför inte erbjuda sig att hjälpa till så jag slipper göra allt? Känns iallafall som att det är jag som sköter allt hemma, städa, laga mat, tvätta och vika tvätt osv..