BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
När har ni första ul? Jag valde lite senare så jag är säker på att hjärtat slår så jag ska dit den 18e :) spännande :)
Hejsan tjejer! Jag hoppar in här. Va med i bf oktober 2016 innan men det slutade tyvärr i MA.. nu är jag i v 6 (5+3) och har bf 27/2. Vet knappt om man vågar hoppas igen. Men vi får se. Har sinnessjukt ont i mina bröst. Och är extremt trött... hela tiden. Och humörsvängningar ska vi inte snacka om. Håret är helt kaos. Fettigt efter en dag... drömmer sjuka drömmar.
Inatt drömde jag att jag fick missfall. Ut kom en klump och jag tog bort hinnan på klumpen och det visade sig vara en fisk där i.. HAhaha
När har ni första ul? Jag valde lite senare så jag är säker på att hjärtat slår så jag ska dit den 18e :) spännande :)
Hejhej! Har också bf i februari. Vi fick missfall i mars och då hade vi sett ett hjärta slå några dagar innan så det finns ju inga garantier bara för att man får se det tyvärr. Men nu är vi gravid igen iaf! Ska på första mötet hos barnmorskan imorgon men lär inte få göra nåt ultraljud...tydligen får man inte de bara pga oro.
Hej alla!
Hoppar in här jag också. Är i v 9+5 idag och har bf 1-2 februari. Jag är 29 år och vi väntar första barnet och har blivit gravida genom ivf då vi inte kan på egen hand. Vi har haft en jobbig resa med ett MA och ett MF (v 9 och vi 6) senaste 10 månaderna. Det har varit mycket sorg och förtvivlan. När vi började våra försök trodde jag att det svåra skulle vara att bli gravid, tänkte aldrig att jag skulle behöva uppleva två missfall. Nu hoppas vi allt vi kan att denna lilla plutt hänger kvar! Vi har gjort vul i v 6+5 och i 9+0 och då har hjärtat tickat och allt sett bra ut.
Nu går tiden grymt långsamt, dagarna verkligen segar sig fram. Vi har inskrivning 20/7 och sen nästa ultraljud 21/7 då jag kommer vara i v 12+0. Hoppas hoppas att vi kommer dit och att allt är bra då så jag kan slappna av lite.
Är gärna med i en fb-grupp och har skickat till micki88.
Det är väldigt sällan att det blir missfall om du sett hjärtat slå:) det blir oftast missfall för bebisen inte "kommer igång". :)
Hej alla!
Hoppar in här jag också. Är i v 9+5 idag och har bf 1-2 februari. Jag är 29 år och vi väntar första barnet och har blivit gravida genom ivf då vi inte kan på egen hand. Vi har haft en jobbig resa med ett MA och ett MF (v 9 och vi 6) senaste 10 månaderna. Det har varit mycket sorg och förtvivlan. När vi började våra försök trodde jag att det svåra skulle vara att bli gravid, tänkte aldrig att jag skulle behöva uppleva två missfall. Nu hoppas vi allt vi kan att denna lilla plutt hänger kvar! Vi har gjort vul i v 6+5 och i 9+0 och då har hjärtat tickat och allt sett bra ut.
Nu går tiden grymt långsamt, dagarna verkligen segar sig fram. Vi har inskrivning 20/7 och sen nästa ultraljud 21/7 då jag kommer vara i v 12+0. Hoppas hoppas att vi kommer dit och att allt är bra då så jag kan slappna av lite.
Är gärna med i en fb-grupp och har skickat till micki88.
Hallå tjejer någon mer här som inte har symptom kvar? Mina känns som alla är borta det ända jag har är nog trötthet och yrsel kanske lite magvärk är i vecka 10
Hallå tjejer någon mer här som inte har symptom kvar? Mina känns som alla är borta det ända jag har är nog trötthet och yrsel kanske lite magvärk är i vecka 10
Var förlamande trött flesta veckorna, somnade varje dag på jobbet och direkt när jag kom hem. Nu har tröttheten släppt, men mår istället konstant illa. Brösten är ömma,men inte lika svullna som innan. Går in i v 9 på torsdag och på fredag ska vi på inskrivning :) känns pirrigt och nervöst. Fick ett missfall I dec och vid inskrivningen då kunde de inte hitta ett hjärta. Ser allting bra ut på fredagen så blir det att berätta för dottern på 5 år. Ska bli så skönt att slippa komma med bortförklaringar när man mått dåligt och hon undrat vad det är för fel.