BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Är det någon mer än jag som får riktiga, hemska hugg i magen när man nyser till? Känns riktigt obehagligt! Nästan så jag tappar andan :o
Alltså dom här humörsvängningarna är tusen gånger värre denna gång. Vilket jävla surt monster jag blir mellan varven, känner knappt igen mig själv och sambon får ta allt.. Hoppas verkligen det stabiliserar sig snart!
Hej hej. Tänkte jag hoppar in här ????
Fick i lördags veta att jag är gravid igen... ????
Fick barn nr 2 i januari så de kom lite som en chock. Men självkart glad också ???? dock massa tankar om hur det ska gå med barn så tätt å om min kropp mår tillräckligt bra efter förra graviditeten. Haft svåra graviditeter med kraftig foglossning samt att jag fött båda mina barn (pojkar) för tidigt pga tidiga sammandragningar.
Iaf.. jag är tydligen i v 8+2. ???? har inte känna nåt egentligen. Tränat å ätit mindre så trott att hunger å tröttheten berodde på det. Samt varit väldigt sjuk senaste tiden. Men men... Bara å gilla läget ????????
Hur har ni det med ålder på tidigare barn?
Hoppas alla har en bra dag annars ????
Alltså... jag har varmt. Jag mår illa. Jag har ont i korsrygg/höfter. Det här känns inte alls som den räkmacka till graviditet som jag beställde. Undrar om förra graviditetens enda åkomma, viktökningen med nästan 30kg, tänker hålla sig borta... med min tur så antagligen inte.
I vanliga fall fryser jag alltid. När det är 25 grader ute skippar jag koftan typ. Det är rejält obehagligt att vara såhär varm, känner mig nästan sjuk.
Min son från tidigare är 6.5 och då var jag 5-7 månaden över sommaren, som var varm, men jag hade inte mer varmt än vanligt.
Jag ska hämta hem vagn imorgon
och då jag ska till närmsta större stad och hämta den, så tyckte min mamma att då kan hon passa på att åka med då hon behöver en del ärenden uträttade... så, om jag inte lyckas bortförklara vagnen så får hon veta imorgon, dock är det så många runt mig så jag -kanske- kommer undan med att skylla på dem
Jag får! Tror det linnementen runt livmodern som gör ont.. :/
Är det någon mer än jag som får riktiga, hemska hugg i magen när man nyser till? Känns riktigt obehagligt! Nästan så jag tappar andan :o
När tycker ni det är dags att ringa MVC?
Jag går in vecka 7 imorgon och har inte så mkt symptom. Det är andra barnet så jag har hyfsad koll på vad man får äta m.m. Förra graviditeten tyckte jag inte att de tidiga besöken på MVC gav särskilt mkt, det var mer längre fram när man får lyssna på hjärtljud och mäta magen. Jag känner det som att kub i v12 är första hållpunkten innan dess vågar jag inte tro så mkt... Någon som vet om det är färre besök på MVC när det är andra barnet jämfört med första barnet?
När tycker ni det är dags att ringa MVC?
Jag går in vecka 7 imorgon och har inte så mkt symptom. Det är andra barnet så jag har hyfsad koll på vad man får äta m.m. Förra graviditeten tyckte jag inte att de tidiga besöken på MVC gav särskilt mkt, det var mer längre fram när man får lyssna på hjärtljud och mäta magen. Jag känner det som att kub i v12 är första hållpunkten innan dess vågar jag inte tro så mkt... Någon som vet om det är färre besök på MVC när det är andra barnet jämfört med första barnet?
Heejsan! Hoppar också in här,
Dock har jag inte vågat testa mig då jag ett flertal månader fått negativt svar...
Men nu hade jag mens i två dagar, aldrig haft så kort... Men mitt humör och andra symptom tyder på graviditet men vågar inte testa än, om jag är grav så är det beräknat slutet av Feb början av Mars
Blir galen av att inte veta, men sårad att få det ena svaret av testet.