BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Gör alla tidiga ultraljud?
Här det rul i v20 som gäller :( Mitt landsting erbjuder inte kub överhuvudtaget, dock fostervattenprov för riskgrupper. Jag bokar nog in kub privat, vill inte vänta halva graviditeten på att få se den lilla...
Finns det någon som kan släppa in mig i fb-gruppen? :)
Här bekräftas graviditeten med VUL. Sedan RUL i v.15-16 och TUL i v.32-34
Här det rul i v20 som gäller :( Mitt landsting erbjuder inte kub överhuvudtaget, dock fostervattenprov för riskgrupper. Jag bokar nog in kub privat, vill inte vänta halva graviditeten på att få se den lilla...
Mitt landsting Sörmland erbjuder inte heller något annat än rul. Vi bokade in ett tidigt vul v8 och sen gör vi kub i Stockholm. Fritt vårdval så man får göra det gratis i andra landsting.
Oj varför så tidigt rul? Dom brukar ju ligga i v18 plus minus 1 vecka max
Hej! Är en tjej på snart 27, bor i västra Götaland. Är i vecka 8 idag. Mitt andra barn. Min pojk kom 2015. Hade två missfall 2014.
Har inskrivning på mvc på fredag.
BF 21 februari 2017 enligt apparna ????
Vi tillhör också Sörmland :) Menar du att kub i Stockholm är gratis?
Enligt hemsidan så är det för att barnen är ungefär lika stora då, och efter v.18 börjar de växa i egen takt. Antar att de vill ha lite marginal för justeringsmän också