BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hej hoppar gärna in här! Är i v 7+1 idag. Vi såg ett hjärta i v 5+5.. och hoppas att den vill stanna å inte bli ett missfall som jag tidigare fått :)
Är de nån som fått foglossning än? Vet inte hur de känns eller hur de ska vara.. men började känna igår att de känns som en spänning/halv ont/ilar-känsla en liten bit under svanken vid skinkan på höger sidan bara.. inuti långt in känns det.. de känns när ja rör på höfterna.. när jag går å spänner mig! Är de foglossning jag lyckats fått såhär tidigt ?
Vi var på vul idag. en liten bebis med ett fint litet hjärta som slog och som var exakt på dagen lika som den skulle. 7+5. Så 10 februari fortfarande.
Hej hoppar gärna in här! Är i v 7+1 idag. Vi såg ett hjärta i v 5+5.. och hoppas att den vill stanna å inte bli ett missfall som jag tidigare fått :)
Är de nån som fått foglossning än? Vet inte hur de känns eller hur de ska vara.. men började känna igår att de känns som en spänning/halv ont/ilar-känsla en liten bit under svanken vid skinkan på höger sidan bara.. inuti långt in känns det.. de känns när ja rör på höfterna.. när jag går å spänner mig! Är de foglossning jag lyckats fått såhär tidigt ?
Har sett ett hjärta idag!!! <3
Vi var på vul idag. en liten bebis med ett fint litet hjärta som slog och som var exakt på dagen lika som den skulle. 7+5. Så 10 februari fortfarande.
Jag hoppar gärna in här!
23 år , bf 21/2-17 :)
Första barnet för våran del.
Är det någon mer än jag som får riktiga, hemska hugg i magen när man nyser till? Känns riktigt obehagligt! Nästan så jag tappar andan :o
Hej på er jag och min sambo har försökt att få barn i snart 3 år med 3 missfall,
efter 3dje missfallet valde jag att ta det lungt i 1 år då mitt sista missfall gjorde att jag hamnade på gynakuten med sånna smärtor och blödningar så jag trodde jag skulle dö.
Dom pumpade mig med morfin men inget hjälpte, tillslut fick dom söva ner mig och skickade in mig på operation för att kolla vad som var fel, men det va bara missfallet som inte riktigt ville komma ut.
Det va det hemskaste jag varit med om i hela mitt liv, och jag har dessutom extremt låg smärttröskel.
Men senaste 2 månaderna har det bara blivit att vi haft oskyddat, inget vi planerat.
Och idag vaknade jag med världens sura uppstötningar och min mens va 2 dagar försenad. Och den har aldrig varit försenad senaste 6 månaderna inte ens en dag.
Så tänkte jag nu är det säkert något,
så tog ett test för skoj skull bara,
och mycket väl är i vecka 5+2 enligt appen.
Men jag känner mig inte gravid alls ??.
Fick lite panik då jag rökt lite till och från,
och varit enormt stressad senaste månaden då jag driver eget företag. Men röka lägger jag av med på en gång inget snack om saken. Och det känns så sjukt underbart men samtidigt jätte läskigt då jag aldrig kommer glömma den smärtan som jag fick vid sista missfallet, ska försöka och inte tänka på det. Men är samtidigt otroligt rädd att jag ska få den igen..
Då jag verkligen verkligen inte vill uppleva det igen.
Men nu är det bara att hålla alla tummar och tår och hoppas på det bästa.
Jag är beräknad mellan 28 februari till 1-2 mars.
Så vet inte riktigt om denna grupp är rätt men hoppas jag är välkommen
Kram på er alla och stort GRATTIISS
Jag är beräknad mellan 28 februari till 1-2 mars.
Så vet inte riktigt om denna grupp är rätt men hoppas jag är välkommen
Kram på er alla och stort GRATTIISS