BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Jag mår för bra. Får man säga så? Visst ett svagt illamående men 8+1 idag och inte ens haft i närheten till en kräkning.
Egentligen inga andra symtom heller men har sett bebis 2 gånger.
Jag mår för bra. Får man säga så? Visst ett svagt illamående men 8+1 idag och inte ens haft i närheten till en kräkning.
Egentligen inga andra symtom heller men har sett bebis 2 gånger.
Jag mår jätteilla just nu.. Käkar dock lergigan comp och ligger minst en halvtimme extra i sängen på morgonen för att äta innan jag går upp så jag har det typ under kontroll! Har inte spytt än i alla fall även om det har varit nära många gånger :p Det jobbigaste är väl egentligen att ta hand om en 1åring medans man mår illa, det känns inte riktigt som att man räcker till! Menmen, förra gången började illamåendet i vecka 13-14 och höll i sig tills sonen kom ut så jag har hopp om att det kanske slutar tidigare denna gång då det började i vecka 6 :)
Jag är 6+1 idag och speciellt på morgonen så gör brösten såå ont, har mycket flytningar, illamåendet har blivit värre, är väldigt svullen och acne hälsar på! Annars ok! Ska på inskrivning den 11:de
Kunde man få gå med i gruppen på fb? ??
Finns flera :) men du är jättevälkommen till vår skicka mig ett privat meddelande :)
Kunde man få gå med i gruppen på fb? ??
Hej ny medlem här. och har bf i februari 2017 ?. Hade varit kul att följas andra som har bf ungefär samtidigt. Väntar mitt andra barn ????. Har ni någon fb grupp?
Definitivt, jag känner så väl igen den där smärtan från förra graviditeten. Är bara i 7+3 och blev förvånad över att det dök upp så himla tidigt.
Någon mer än jag som är extremt känslig för dofter?.. framförallt killparfym!! Å vissa mat dofter. Vill skura allt här hemma med rengöringsmedel.
Är i v 7+5 idag. Mina symtom är trötthet emellanåt som bara kan komma när som helst, huvudvärk, smått konstigt illamående på mornarna..kväljnings känsla.. sen hungrig är man hela tiden + ömma bröst. Vad har ni för symtomer?
Är de normalt att inte känna så mkt i magen ännu? Jag känner inte alls mycket hugg, å att de stramar så mkt.. nån gång när jag reser mig upp kan de dra till lite men inte alls mera.. lite uppsvälld då bara!
Någon mer än jag som är extremt känslig för dofter?.. framförallt killparfym!! Å vissa mat dofter. Vill skura allt här hemma med rengöringsmedel.
Är i v 7+5 idag. Mina symtom är trötthet emellanåt som bara kan komma när som helst, huvudvärk, smått konstigt illamående på mornarna..kväljnings känsla.. sen hungrig är man hela tiden + ömma bröst. Vad har ni för symtomer?
Är de normalt att inte känna så mkt i magen ännu? Jag känner inte alls mycket hugg, å att de stramar så mkt.. nån gång när jag reser mig upp kan de dra till lite men inte alls mera.. lite uppsvälld då bara!