BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Någon som skapat Facebook sida/grupp
När tycker ni det är dags att ringa MVC?
Jag går in vecka 7 imorgon och har inte så mkt symptom. Det är andra barnet så jag har hyfsad koll på vad man får äta m.m. Förra graviditeten tyckte jag inte att de tidiga besöken på MVC gav särskilt mkt, det var mer längre fram när man får lyssna på hjärtljud och mäta magen. Jag känner det som att kub i v12 är första hållpunkten innan dess vågar jag inte tro så mkt... Någon som vet om det är färre besök på MVC när det är andra barnet jämfört med första barnet?
Hallå?
Var är alla? Hur mår ni?
Har alla utom jag flyttat till faän?
Hallå?
Var är alla? Hur mår ni?
6+1 idag och senaste dagarna blir jag så himla trött vid lunch så jag måste lägga mig :)
Ömma bröst och illamående emellanåt, var på inskrivning på Mvc i onsdags :)
Hur mår alla andra?
Jag har små blödigt lite sen i fredags. 1177 sa att jag skulle ringa gyn imorgon. Så hoppas jag får tid till vul imorgon så man slipper den här oron! :/
Vad roligt att höra livstecken från er
Men.mindre kul att höra om blödningar förstås
Jag fick höra en teori om att blödningar bland gravida var vanligare på sommaren för att man lättare blir uttorkad och att det påverkar redan sköra slemhinnor. Jag tog det med en nypa salt men tänker fråga min BM om det på onsdag när vi har inskrivning. Blir 7+0 då. Sen VUL två veckor efter det.
Har haft migrän igen
åkte in till VC-jouren imorse, och de ringde till son gyn-jour och nu har jag fått grönt ljus för att äta min migränmedicin
och så fick jag panacod att äta om inte det hjälper. Den är lite läskig, triangelmärkt och allt. Jag äter nog min egen medicin hellre.
Hallå?
Var är alla? Hur mår ni?