• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Kynisen

Stort grattis Copycat och Devilsdaughter till era plus!! Häftigt!!! Lycka till!!!

• SamsonS
    Lillesmultronet skrev 2016-07-09 09:42:29 följande:
    Åh så kul! Funderar mycket på hur (när det blir dax) hur jag ska överraska honom som mest med ett fint plus:)

Hade varit extra kul om det visade sig bli denna månaden för då blir de kring hans födelsedag nästa år då kan jag göra en tidig födelsedagspresent:D

Någon som har en kul idé annars på hur ni tänker berätta?
    Enda sen vi började försöka har jag funderat på den. Har en liten fundering på om man ska sätta in en ensam bulle i ugnen och bara sätta på lampan, säga åt mannen att han väl kan vara snäll och stänga av ugnen och ta ut det som är i :P
  • Kynisen
    SamsonS skrev 2016-07-09 20:27:16 följande:

Enda sen vi började försöka har jag funderat på den. Har en liten fundering på om man ska sätta in en ensam bulle i ugnen och bara sätta på lampan, säga åt mannen att han väl kan vara snäll och stänga av ugnen och ta ut det som är i :P

Det har jag oxå funderat på... Men sen hitta jag bodys i hanns favorit fotbollslag så köpte dom och ska slå in i present :)
  • Mammaresan
    Milli_1 skrev 2016-07-09 19:59:58 följande:
    Är på ÄL +3 och min vilopuls har gått i taket! Ökat från 55 till 85... Vi lyckades få till det innan äl och även samma dag som ältestet visade positivt. Har även ömma bröst... Långt till BIM nu..
    Här är också väntan, är ÄL+4. Tungan ute När testar du? Glad
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • mosterJenny

Grattis till plussen copycat och DevilsDaughter!

Själv är jag på dag 8 i min cykel. Fr.o.m måndag är jag och killen överens om att försöka få till det varje dag i en dryg vecka och jag ska fortsätta hålla koll efter ÄL-tecken. Känns spännande och underbart skönt att vi båda vill det här lika mycket så vi går all-in under några dagar.

Fortsättning följer... :)

• Guffy78
    copycat skrev 2016-07-09 10:32:02 följande:

Haha han bara tokskrek:

- ÄLSKLING?!

-....ja?

- VI ÄR GRAVIDA!!!

- jag vet!:)

Haha:)

DevilsDaughter skrev 2016-07-09 10:48:29 följande:

Copycat åhh va roligt!! Grattis!

Jag testade två starka streck idag! Så nu verkar det som att hcgnivån höjts betydligt! Nu känns det bra!

Grattis tjejer båda två!! Vad kul!!!
  • Guffy78

Själv kom jag från gyn idag då jag hade så kraftig ont så jag kunde värken sitta eller stå och fick ordentlig blödning så jag trodde att mensen kom 2 veckor tidigare:) Men nej! Läkare sa att jag har fin treskivktad slemhinna som ska vara under ÄL och såg enormt stor blåsa. Men hon kunde inte säga om den var på väg att släppa eller redan släppt. Så blödningen är ÄL blödning . Har haft rosa flytning tidigare nån gång vid ÄL men aldrig blödning! Jag läste någonstans att man är mest fertil när man har en sådan. Hoppas den där ägget släpper nån gång! Det är snart 5-E dagen sedan positiv utslag på tester. Så ni som testar med ÄL tester bara ska veta att ägget kan släppa nästan en vecka senare än utslag. Hade jag inte mätt tempen hade jag trott att jag har haft ÄL .

• Lovisens

Är på Bim -1 och känt mig lite konstig sista dagarna. Har varit skengravid 100 ggr tidigare så är väl det nu också med tanke på mina konstiga symtom men kanske känner någon mer igen sig?

* Lite näsblod (aldrig haft innan men det var väldigt sparsamt)
    * Trött och gäspat konstant

* Snuvig och får snyta mig ofta. (är inte förkyld)

* Min favoritglass smakade blä igår så jag fick slänga den (kan ju bero på att jag ätit den för mycket sista tiden och jag har tröttnat av smaken haha)

* Ilningar/kramp i benen sen igår kväll och pågått under natten.

* Hugg/ilningar/värk vid livmodern/ägglederna (brukar dock ha detta innan mens så inget jag lägger någon speciell vikt vid)

• Pikai

Hej och grattis till er som plussat. Själv har jag bara skrivit ett inlägg i sen här tråden då vi bestämde oss för att skjuta upp bebisfabriken en månad. Det gick dock inte så himla bra, plussade igår!!!

Vet inte exakt hur det gått till men antagligen har jag ÄL på nåt mystiskt ställe i cykeln. Testade mest för att vara på den säkra sidan då vi sticker utomlands å måndag så nu håller jag tummarna för att jag inte kommer må illa hela resan.

Lycka till till er alla!!!

• stellanocte

Gjorde ett tidigt test i dag, på BIM-3, och det var så negativt som det kunde bli. Troligtvis går vi vidare mot försök nummer tre och ÄL 27:e juli. 

Skönt ändå att det är sommar, varmt och ljust med mycket annat att fokusera på  

Svar på tråden Bim Juli 2016