• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Loncelot

Parfym har jag också haft svårt med och min mans mamma ska alltid ge han ny parfym i julklapp vilket vi snällt poängterat att köp inte parfymer för han vill välja själv samt så vill jag inte att min man ska lukta min svärfar hahaa...
    "Varsegod här får du liksdan parfym som din pappa"
    Älskling du kan inte gå runt och lukta din pappa förstår du väl blir ju helt fel...eller vad säger ni andra...haha

• Anonym (Mamu)

Nån kan gärna lägga till mig också :)

BIM 24/7

28 år

B2, F1

• Anonym (L)
    SamsonS skrev 2016-07-12 16:29:08 följande:
    Tack detsamma! Det är så himla drygt. Dottern blev till utan att vi ens hann bestämma oss om vi skulle börja försöka eller inte, så nu känns det extremt deppigt att det aldrig händer något. Testade tidigare idag, dock inte morgonurin men det var så blankt det kunde bli. Och nu känns det spm att mensen är på ingång...här är gyn stängt tom v32 så har inte så mycket att välja på än att försätta kämpa en månad till.
    Ja, det gör en ju inte glad precis. Har inte testat än. Ska testa på torsdag om jag inte får mens i morgon. Men har fått väldigt mild mensvärk samt lite brun flytning när jag försökte känna hur livmodertappen satt förut så jag tror det är kört. Ska du testa i morgon på morgonen?
  • Anonym (Mamu)
    Tiiffany skrev 2016-07-12 18:56:12 följande:

vad står B för?

B = barn nr

F = försök :)
  • Anonym (Alexandra)
    Loncelot skrev 2016-07-12 18:52:00 följande:

Parfym har jag också haft svårt med och min mans mamma ska alltid ge han ny parfym i julklapp vilket vi snällt poängterat att köp inte parfymer för han vill välja själv samt så vill jag inte att min man ska lukta min svärfar hahaa...

"Varsegod här får du liksdan parfym som din pappa"

Älskling du kan inte gå runt och lukta din pappa förstår du väl blir ju helt fel...eller vad säger ni andra...haha

Haha, känner igen! Han får också pikétröjor och shortor i svärfars stil! Hur gammal är din man?
  • Anonym (Alexandra)
    SamsonS skrev 2016-07-12 16:29:08 följande:

Tack detsamma! Det är så himla drygt. Dottern blev till utan att vi ens hann bestämma oss om vi skulle börja försöka eller inte, så nu känns det extremt deppigt att det aldrig händer något. Testade tidigare idag, dock inte morgonurin men det var så blankt det kunde bli. Och nu känns det spm att mensen är på ingång...här är gyn stängt tom v32 så har inte så mycket att välja på än att försätta kämpa en månad till.

Förstår! Har blivit gravid på säkra perioder och första försöket med exet. På första försöken med min nuvarande, men det har slutat med missfall. 2 gånger. Nu inne på sjunde försöket efter senaste missfallet!
Svar på tråden Bim Juli 2016