• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • FlikkanM
    Mammaresan skrev 2016-07-13 12:42:17 följande:

Håller tummarna att plusset blir starkare och att mensen håller sig borta nu!Åh så mysigt! Stort grattis! :D Vilken dag är/var BIM?

Hoppas jag med :) kollade på testet igen för en stund sen och det är ett starkt fint streck nu när det torkar :) fast man inte ska titta senare än tiden men hade ju redan fått strecket inom tidsperioden.

Antagligen BIM -4 idag. Tusen tack
  • Ullis02

Hej, hoppas på plus till er alla som vill ha det och ett till mig med?

Hade äl 21 juni, vul och såg ägget som var på väg ut i äggstocken.

Nu är jag bim +8, ingen mens och inget plus..

Mår lite illa på förmiddagarna, har mensvärk och det gör ont i livmodern vid varje steg jag tar.

Hoppas att det blir ett plus snart, testade i morse men näpp????

• Tiger grr

Grattis!! :D

FlikkanM skrev 2016-07-13 11:56:53 följande:

Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)

• FlikkanM
    Ullis02 skrev 2016-07-13 13:04:11 följande:

Ni som har plussat, hur många dagar över/under bim var ni när det hände?

Troligtvis BIM -4 :)
  • Ullis02
    FlikkanM skrev 2016-07-13 13:07:06 följande:

Ooo vad skönt -4, låter som en dröm!
  • Anonym (Pmds)

Hola girls! Nån av er som haft utebliven pms/pmds som gravsymtom? Tänker då främst på den psykiska som nedstämdhet/ångest.

• Loncelot
    Ullis02 skrev 2016-07-13 13:04:11 följande:

Ni som har plussat, hur många dagar över/under bim var ni när det hände?

Alla mina graviditeter har ja plussat på äl+10 bim-4
  • Dalkullan92

Nu blir jag förvirrad. Trodde jag haft ägglossning. Så jag testade 10 dagar med clearblue dubbel hormonindikator och fick blinkande gubbe 4 dagar. Sen tog dom slut.

Men tog ett billigt test nu och dom är nästan lika starka båda strecken. I så fall har jag äl sent den här månaden. Jag som trodde jag hade jämt cykel men har väldigt ojämn nu. Är på dag 17 i cykeln nu. Så så fall blir äl dag 18. Blir så förvirrad på den här kroppen :(

• Lillesmultronet
    FlikkanM skrev 2016-07-13 13:07:06 följande:

Är också på bim-4, nu blir jag ännu mer sugen på att testa alltså!! Hade ju bestämt med mig själv att de va på söndag de skulle testas:)
Svar på tråden Bim Juli 2016