Loncelot skrev 2016-07-12 11:11:50 följande:
Prestationsångest är inte o leka med...för oss går det väl relativt jämt, lusten kanske inte är på topp men går gör det ju så länge det går för mannen, för mannen är det ju lite jobbigare då den helst ska vara på topp för att det ska hända något o det är inte allra lättaste i denna verkstadspress, men hoppas det går även ikväll, min man är 1gång i veckan kille så 3dgr på en vecka kan ibland bli svårt så man måste ju helt klart hetta till det...3barn hemma är ju även det en faktor som spelar in när man även jobbar o är trött så är kanske inte alltid bebisverkstaden så populärt även fast vi båda vill så otroligt mycket...
För oss har det gått bra med varje dag i typ 6-8 dagar runt när jag trott äl varit men denna gång blev det en paus dag och sen fullt utslag på äl test så då hade äl tydligen inte vart så då var det bara att köra igen... Stackars karl men men det går ändå ;) de e just att vi vill som gör att det funkar men som tar lite udden av det då det verkligen blur verkstad och inte bara lust. Min äl va nu mellan söndag-måndag och vi fick till det kö,sön och måndag så vi har nog gjort va vi kunnat, skulle ju ändå vilja i kväll oxå bara för att va super safe, fast en eventuell befruktning birde vara över nu ändå så jag ska inte pressa honom.