• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (Alexandra)

Mens idag på bim Går till augustitråden

• Julie92

Lägg gärna till mig också, ser att det är många på samma bim datum som mig, gud vad kul:)

Bim 25 juli, 24år b2 f1

Grattis till er som plussat! Vilken dag innan bim plussade ni?

• Tra3dockan
    corran skrev 2016-07-13 11:01:41 följande:

Grattis <3 ett svagt plus är ändå ett plus :) bild?

Det vill inte riktigt komma med på bild men jag ser det med blotta ögat. Eftersom det är så svagt så tänker jag avvakta någon dag innan jag tar ett nytt och ser. Kanske vågar mig på ett cb digital som ligger här hemma i morgon eller på fredag. Jag är lite feg att testa då jag fick plus förra månaden samtidigt som jag började blöda ut ett tidigt missfall .. vill spela gärna att det ska gå vägen den här gången
  • Sobika

Attans vad tråkigt! Hoppas på plus nästa månad! :)

Jag har bim imorgon eller på fredag och är säker på att den kommer komma då. Men ett litet hopp finns än så länge!

Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-13 11:24:30 följande:

Mens idag på bim Går till augustitråden

• FlikkanM

Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)

• corran
    FlikkanM skrev 2016-07-13 11:56:53 följande:

Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)

Du är väldigt gravid :D grattis <3
  • Anonym (Sol)

Körde igång bebisbaket i början av juli. Beräknades ha ÄL då men vet inte om jag hade det. Tar inga ÄL-test eller dyl.

Vi körde på i alla fall därikring.

Här haft fler konstiga känslor redan men tvivlar på att jag är gravid. Beräknad mens i slutet av denna vecka.

Mår lite illa till och från, har en molande känsla i magen och kände här om natten en kittlande känsla långt ned i magen.

Detta kan ju givetvis vara något som jag skulle känt ändå...

Längtar efter att ta gravtest ;)

Vad tror ni? Kan man känna så mycket efter bara någon vecka eller är det inbillning? ;)

• FlikkanM
    corran skrev 2016-07-13 12:01:33 följande:

Du är väldigt gravid :D grattis <3

Åh tack :) känns så jäkla häftigt och både jag å sambon går och små fnittrar emellanåt hahaha
  • Mammaresan
    Tra3dockan skrev 2016-07-13 10:51:27 följande:

Ingen mens i sikte och ett svagt svagt positivt test med RFSU idag på bim+1

Vågar jag glädjas än? Jag är rädd att det ska bli samma som förra månaden så jag kommer nog inte berätta för min man förrän jag ser att strecken blir starkare och ingen mens har kommit. Kanske till helgen vågar jag tro på det.

Håller tummarna att plusset blir starkare och att mensen håller sig borta nu!
    FlikkanM skrev 2016-07-13 11:56:53 följande:

Åh så mysigt! Stort grattis! :D Vilken dag är/var BIM?
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
Svar på tråden Bim Juli 2016