• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Ememem
    Dalkullan92 skrev 2016-07-13 14:06:44 följande:

Nu blir jag förvirrad. Trodde jag haft ägglossning. Så jag testade 10 dagar med clearblue dubbel hormonindikator och fick blinkande gubbe 4 dagar. Sen tog dom slut.

Men tog ett billigt test nu och dom är nästan lika starka båda strecken. I så fall har jag äl sent den här månaden. Jag som trodde jag hade jämt cykel men har väldigt ojämn nu. Är på dag 17 i cykeln nu. Så så fall blir äl dag 18. Blir så förvirrad på den här kroppen :(

Teststrecket måste vara minst lika starkt eller starkare för att vara positivt äl-test. Det där inte riktigt positivt än, mina kan se ut så några dagar. Ofta blir de så som din ungefär, sen minskar de igen nån dag för att sen bli lika starka. Jag tempar också för att bekräfta att äl varit, tycker det är skönt att veta.

Bifogar bild på mina tester som exempel :)

• Dalkullan92
    Ememem skrev 2016-07-13 23:48:52 följande:

Teststrecket måste vara minst lika starkt eller starkare för att vara positivt äl-test. Det där inte riktigt positivt än, mina kan se ut så några dagar. Ofta blir de så som din ungefär, sen minskar de igen nån dag för att sen bli lika starka. Jag tempar också för att bekräfta att äl varit, tycker det är skönt att veta.

Tack så mycke :) Får testa i dag oxå då.
  • HäxanSurtant
    copycat skrev 2016-07-13 21:35:28 följande:

Oj nu var det några dagar sen både plusset och sen jag läste här inne. Semestervädret har verkligen levererat och med en två-åring har det varit mycket spring och bad! :) grattis till de nya plus som kommit, så roligt! Här är jag i v. 5 (4+5) och ska till MVC 26/7. Hur mår ni alla?:)

Grattis igen, jag plussade nyss och är då 4+1! Så vi vi kommer ha Bf nära varandra!
  • Dalkullan92
    Ememem skrev 2016-07-13 23:48:52 följande:

Testade i dag nu oxå. Hade inte kissa på 6 timmar. Men de testet var ännu ljusare :) så har kanske haft ägglossning men missat de på tester. Nästa månad blir de både billiga tester och clearblue enkel hormonindikator. Ska även spara dom så jag vet :) Tack för hjälpen.
  • Tra3dockan

Bara tårar idag. Det blev samma sak som förra månaden. Det känns som att något är fel på mig när det först blir ett svagt plus och sen börjar jag blöda...

Jag tror det skulle kännas bättre om jag inte fick det där plusset först. Att få plus vid bim för att sen börja blöda och få så ont gör mig bara ledsen. Som tur är så ska jag till kvinnokliniken på tisdag då jag har haft cellförändringar som inte ger sig och kanske dom kan förklara det här för mig.

Vad är det för fel? Är det cellförändringarna, min övervikt, min mans spermier eller endometrios? Jag är 26 och borde kunna få barn.

Så jävla ledsen....

• Anonym (Pmds)
    livias skrev 2016-07-13 22:29:27 följande:

Så kul att följas åt på fl igen efter lite uppehåll! Man blir så glad när någon får sitt plus:) Grattis ni som plussat nu^^ Ville hålla mig till bim men kommer nog inte att gå haha. En fråga - nån som haft som typ växtvärk/kramp ner mot låren och rumpan typ när man ligger ner? Har ju haft en väldig molvärk sen äl typ och nu denna värk.. En vecka kvar till bim!

Jag har så nu om nätterna. De strålar från rumpan och ner baksida lår. I natt vände och vred jag mig som tusan. Vet inte riktigt när Bim är. Har dålig koll och är utomlands nu så kommer inte är kalendern.
  • Lillesmultronet
    Tra3dockan skrev 2016-07-14 13:51:51 följande:

Bara tårar idag. Det blev samma sak som förra månaden. Det känns som att något är fel på mig när det först blir ett svagt plus och sen börjar jag blöda...

Jag tror det skulle kännas bättre om jag inte fick det där plusset först. Att få plus vid bim för att sen börja blöda och få så ont gör mig bara ledsen. Som tur är så ska jag till kvinnokliniken på tisdag då jag har haft cellförändringar som inte ger sig och kanske dom kan förklara det här för mig.

Vad är det för fel? Är det cellförändringarna, min övervikt, min mans spermier eller endometrios? Jag är 26 och borde kunna få barn.

Så jävla ledsen....

Usch så jäkla tufft det måste vara!! Man vill ju bara ha ett plus som stannar kvar.. Hoppas att du får svar på dina funderingar snart!
  • Marängen
    livias skrev 2016-07-13 22:29:27 följande:

Så kul att följas åt på fl igen efter lite uppehåll! Man blir så glad när någon får sitt plus:) Grattis ni som plussat nu^^ Ville hålla mig till bim men kommer nog inte att gå haha. En fråga - nån som haft som typ växtvärk/kramp ner mot låren och rumpan typ när man ligger ner? Har ju haft en väldig molvärk sen äl typ och nu denna värk.. En vecka kvar till bim!

Så hade jag när jag väntade min dotter! Eller faktiskt alla graviditeter, även missfallen. Det var en av dom första symtomen jag hade! Jag hade typ som störd myrkryp, ibland hoppade tillochmed mina ben och armar. Men det var först framåt vecka 6. Så kanske det är något på g? ;)
  • Marängen
    finder skrev 2016-07-13 19:18:35 följande:

svindålig bild men eftermiddah äl +11

Bättre bild och morgon äl+12
    syns dock tydligare i verkligheten

Grattis!!!
Svar på tråden Bim Juli 2016