• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (L)
    SamsonS skrev 2016-07-12 22:55:38 följande:
    Ja jag tänkte det. Var helt stensäker på att mensen skulle börja dyka upp under dagen men det har den inte gjort. Har svaga ilningar i magen och värk i ryggen. Brukar inte känna av i ryggen innan mens, bara vid äl. Brukar inte ha några flytningar heller i någon dag innan men har ganska mycket just nu....sen mår jag lite illa, men det kan lika gärna bero på lite för mycket mat eftersom vi varit på grillkväll hos några vänner :P

Du känner inte av något annat än mensvärken? :) håller tummarna för oss!
    Hur har det gått? Själv fick jag mens idag hoppas du har bättre tur än mig.
  • copycat

Oj nu var det några dagar sen både plusset och sen jag läste här inne. Semestervädret har verkligen levererat och med en två-åring har det varit mycket spring och bad! :) grattis till de nya plus som kommit, så roligt! Här är jag i v. 5 (4+5) och ska till MVC 26/7. Hur mår ni alla?:)

• copycat
    finder skrev 2016-07-13 19:18:35 följande:

svindålig bild men eftermiddah äl +11

Bättre bild och morgon äl+12
    syns dock tydligare i verkligheten

Ser på båda!:)
  • Kynisen
    FlikkanM skrev 2016-07-13 11:56:53 följande:

Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)

Svagt men ändå tydligt!!! Grattis!!!
  • livias

Så kul att följas åt på fl igen efter lite uppehåll! Man blir så glad när någon får sitt plus:) Grattis ni som plussat nu^^ Ville hålla mig till bim men kommer nog inte att gå haha. En fråga - nån som haft som typ växtvärk/kramp ner mot låren och rumpan typ när man ligger ner? Har ju haft en väldig molvärk sen äl typ och nu denna värk.. En vecka kvar till bim!

• Milernia

Förstår inte riktigt. Är det fler som blödigt vid bim och ändå varit gravid? Hittils har jag varit negativ men har inte tagit ett test idag på bim -1. Har haft bruna flytningar sedan 1v tillbaka och mycket molande/värk. Idag på em kom det färskt blod. Ganska rikligt. Nu är det bara brunt med ytterst lite färskt blod i. Tror ni det fortfarande är kört? Känns som att mensen avtagit något. Ska ta ett test imorgon men all denna vänta och funderingar tar ju kål på en.

• Ullis02

Jag hade sparsamma rosa och bruna flytningar runt bim, sen en liten flytning med rött. Sen ingenting. .

Negativt gravtest idag på bim+8. Har haft illamående från och till och ont i livmodern när jag rör mig.

• Ullis02

Jag hade sparsamma rosa och bruna flytningar runt bim, sen en liten flytning med rött. Sen ingenting. .

Negativt gravtest idag på bim+8. Har haft illamående från och till och ont i livmodern när jag rör mig.

• Rosenblad

Skrivit in mig på BIM listan nu, gjorde inte det även om jag redan haft BIM i Juli men har ju faktiskt en till BIM denna månad :) Hänger inte här så slaviskt som för några månader sen pga jag mår så dåligt av att aldrig bli gravid, försök nr 10 nu och det tar på psyket :/ Har inga barn sedan tidigare och inte haft något skydd sen typ 8 år tillbaka och aldrig blivit gravid så det känns som om något är fel. Men väntar svar om vi kan få börja utredning nu så hoppas jag vi kan få hjälp!

Svar på tråden Bim Juli 2016