• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Kynisen
    Tra3dockan skrev 2016-07-14 13:51:51 följande:

Bara tårar idag. Det blev samma sak som förra månaden. Det känns som att något är fel på mig när det först blir ett svagt plus och sen börjar jag blöda...

Jag tror det skulle kännas bättre om jag inte fick det där plusset först. Att få plus vid bim för att sen börja blöda och få så ont gör mig bara ledsen. Som tur är så ska jag till kvinnokliniken på tisdag då jag har haft cellförändringar som inte ger sig och kanske dom kan förklara det här för mig.

Vad är det för fel? Är det cellförändringarna, min övervikt, min mans spermier eller endometrios? Jag är 26 och borde kunna få barn.

Så jävla ledsen....

KRAM <3
  • Kynisen
    Marängen skrev 2016-07-14 15:00:53 följande:

Åh vad det går sakta!! Äl+4 idag. Om jag nu haft någon äl.. :(

Instämmer... Saaaaakta

Äl+3 tror jag.... Suck!
  • DevilsDaughter

Tr3dockan: vilkatester anvä der du? Jag har alltis fått svagt plus på CB när jag testat, gravid som ogravid. Tror inte det är ngt av det du räknade upp som är felet. Får du mensen när den "ska" komma?

• copycat
    HäxanSurtant skrev 2016-07-14 13:00:15 följande:
    Grattis igen, jag plussade nyss och är då 4+1! Så vi vi kommer ha Bf nära varandra!
    Kul!:) hur mår du?
  • copycat
    Tra3dockan skrev 2016-07-14 13:51:51 följande:

Bara tårar idag. Det blev samma sak som förra månaden. Det känns som att något är fel på mig när det först blir ett svagt plus och sen börjar jag blöda...

Jag tror det skulle kännas bättre om jag inte fick det där plusset först. Att få plus vid bim för att sen börja blöda och få så ont gör mig bara ledsen. Som tur är så ska jag till kvinnokliniken på tisdag då jag har haft cellförändringar som inte ger sig och kanske dom kan förklara det här för mig.

Vad är det för fel? Är det cellförändringarna, min övervikt, min mans spermier eller endometrios? Jag är 26 och borde kunna få barn.

Så jävla ledsen....

Jättekram! Förstår att det blir ett slag i magen när Mando gärna vill ha plusset och hinner få upp förhoppningarna. Hoppas verkligen du får mer klarhet i vad det kan bero på och att ni får ert plus som stannar! <3
  • Ememem
    Marängen skrev 2016-07-14 15:00:53 följande:

Åh vad det går sakta!! Äl+4 idag. Om jag nu haft någon äl.. :(

Kan rekommendera att tempa om du är osäker när du har äl, om det nu inte blir plus denna månad :)
  • Sobika

Och där på bim kom mensen! Har haft det på känn. Lycka till ni alla andra! Jag hoppar över till augustitråden.

• HäxanSurtant
    copycat skrev 2016-07-14 16:08:24 följande:
    Kul!:) hur mår du?
    Jag mår vidrigt. Jag är trött som tusan och mår illa, samma illamående som alltid och min mammas kläder, hus, doft mm är värst. 

Hur mår du?
Svar på tråden Bim Juli 2016