• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Lillesmultronet
    FlikkanM skrev 2016-07-13 13:07:06 följande:

Troligtvis BIM -4 :)

Sorry glömde att gratulera till det fina plusset, så underbart!!
  • FlikkanM
    Lillesmultronet skrev 2016-07-13 14:29:01 följande:

Är också på bim-4, nu blir jag ännu mer sugen på att testa alltså!! Hade ju bestämt med mig själv att de va på söndag de skulle testas:)

Åh spännande, hur mår du då? Känner du nått?
  • Milernia

Bim -1 och har haft bruna sparsamma spottings sen i bim -6. Värker hela tiden i svank och äggstockar till och från. Får se om mensen behagar att komma eller ej. Gör ev ett test imorgon eller övermorgon om den inte kommit. Känns lite hopplöst. :/

• Jeahla

Enligt kalendern ska jag ha ägglossning på fre. Har ont i brösten nu så jag tror att jag har det nu. Hade mys med pojkvännen tre-fyra dagar sedan. Han åkte igår och blir bortrest en vecka :p hoppas det tog sig.

• L 91
    Dalkullan92 skrev 2016-07-13 14:06:44 följande:

Nu blir jag förvirrad. Trodde jag haft ägglossning. Så jag testade 10 dagar med clearblue dubbel hormonindikator och fick blinkande gubbe 4 dagar. Sen tog dom slut.

Men tog ett billigt test nu och dom är nästan lika starka båda strecken. I så fall har jag äl sent den här månaden. Jag som trodde jag hade jämt cykel men har väldigt ojämn nu. Är på dag 17 i cykeln nu. Så så fall blir äl dag 18. Blir så förvirrad på den här kroppen :(

Så har jag fått veta mina graviditeter..genom att ägglossningstesten varit positiva. Plussade på BIM+18 förra gången, med ett svagt streck, och ägglossningstesten var superstarka. Så testa ett grav.test!
  • Lillesmultronet
    FlikkanM skrev 2016-07-13 14:51:35 följande:

Åh spännande, hur mår du då? Känner du nått?

Känner mig sååå gravid men vågar ändå inte lita på magkänslan. Illamående lite från o till sen "känns" de som att där är något ner till liksom som en liten molande klump! Och igår när jag skulle sova porlade det upp från magen utan att det blir ett rap eller liknande och så hade jag jättemycket med förra graviditeten dock inte förrens senare vad jag minns.. Kände inte nått innan + med mina två tidigare graviditeter (födda 08 & 11) LITE flytning också vilket jag inte haft de två andra cyklerna innan mens sen vi startade igång bebisbakandet:)

Intalar väl mig att kroppen ändå spelar mig ett spratt för att inte bli helt deprimerad när de visar negativt:/

Inte mkt karaktär kvar nu, kanske testar imorgon iaf;)
  • Jeahla

Att leva i denna ovisshet är outhärdligt! Hur orkar man vänta i två veckor?

• finder
    Mammaresan skrev 2016-07-13 09:56:04 följande:

Vilket märke av test använder du förresten finder? Försöker hålla mig från att inte testa! Blir så sugen när andra testar och får pluss men jag känner ju inget alls så vet inte om det kan vara en graviditet på riktigt då... Men hoppas gör man ju ändå! 3 dagar kvar tills jag ska testa, ÄL+11 då. Krävs en hel del viljestyrka nu kan jag erkänna, haha.

Idag är det dag 8 sedan ägglossning och det betyder att de flesta ägg (förhoppningsvis ett befruktat här med) har fäst sig i livmodern. Hoppas det är ett befruktat ägg här som fäster sig väl och på lämplig plats. *drömmer*

Använde testlagret först och fick första svaga och i morse icas sticka. Har en kvar och ska försöka hålla mig till fredag för då borde de vara garanterat

Håller tummarna för dig med!
  • corran
    Ullis02 skrev 2016-07-13 13:04:11 följande:

Ni som har plussat, hur många dagar över/under bim var ni när det hände?

Äl+9/bim-5 :)
  • finder
    Ullis02 skrev 2016-07-13 13:04:11 följande:

Ni som har plussat, hur många dagar över/under bim var ni när det hände?

Äl+10 ish med båda
Svar på tråden Bim Juli 2016