• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Dalkullan92
    L 91 skrev 2016-07-13 16:18:44 följande:

Så har jag fått veta mina graviditeter..genom att ägglossningstesten varit positiva. Plussade på BIM+18 förra gången, med ett svagt streck, och ägglossningstesten var superstarka. Så testa ett grav.test!

Inge streck på gravid test :)

Är kanske ägglossningen som är senare än vanligt. Bara för mig o karln å ligga i några dagar till :)
  • finder

svindålig bild men eftermiddah äl +11

Bättre bild och morgon äl+12
    syns dock tydligare i verkligheten
    finder skrev 2016-07-13 18:35:03 följande:
    Använde testlagret först och fick första svaga och i morse icas sticka. Har en kvar och ska försöka hålla mig till fredag för då borde de vara garanterat

Håller tummarna för dig med!

• Milernia

Mensen kom nu på em bim-1. Färskt blod. Ska ta ett test ändå när jag fått hem för att klargöra att det inte är något. Blödde med sonen i början på grav. Tror det är kört denna månad dock. :(

All lycka till för er andra!

• Tra3dockan

Spottings... precis som när min mens ska börja.. kommer jag att vakna inatt igen med grym värk från helvete och en massa blod och se hur det svaga plusset blev till ingenting den här månaden också?? Vad är det för fel på oss?

Jag skriver i morgon och berättar hur det gått men antar att det går skit den här månaden med..

• FlikkanM
    finder skrev 2016-07-13 19:18:35 följande:

Jag ser nått svagt på nedersta bilden men håller med oftast ses strecken bättre i verkligheten :)
  • Tiger grr

Testet på bilden är negativt. Jag har två streck hela månaden i olika styrkor. Kan vara så att den precis varit eller är på g snart. Du har inga andra älsymtom? Man kan ju känna värk från äggstockarna, ont i brösten/bröstvårtorna, flytningar som blir sega igen efter ÄL. :)

Dalkullan92 skrev 2016-07-13 14:06:44 följande:

Nu blir jag förvirrad. Trodde jag haft ägglossning. Så jag testade 10 dagar med clearblue dubbel hormonindikator och fick blinkande gubbe 4 dagar. Sen tog dom slut.

Men tog ett billigt test nu och dom är nästan lika starka båda strecken. I så fall har jag äl sent den här månaden. Jag som trodde jag hade jämt cykel men har väldigt ojämn nu. Är på dag 17 i cykeln nu. Så så fall blir äl dag 18. Blir så förvirrad på den här kroppen :(

• FlikkanM
    Lillesmultronet skrev 2016-07-13 16:27:41 följande:

Känner mig sååå gravid men vågar ändå inte lita på magkänslan. Illamående lite från o till sen "känns" de som att där är något ner till liksom som en liten molande klump! Och igår när jag skulle sova porlade det upp från magen utan att det blir ett rap eller liknande och så hade jag jättemycket med förra graviditeten dock inte förrens senare vad jag minns.. Kände inte nått innan + med mina två tidigare graviditeter (födda 08 & 11) LITE flytning också vilket jag inte haft de två andra cyklerna innan mens sen vi startade igång bebisbakandet:)

Intalar väl mig att kroppen ändå spelar mig ett spratt för att inte bli helt deprimerad när de visar negativt:/

Inte mkt karaktär kvar nu, kanske testar imorgon iaf;)

känns ändå som du är positiv till din magkänsla. Jag tyckte det var jätte svårt att försöka minnas hur det var sist när jag väntade dottern precis i början. Men å andra sidan var hon oplanerad p-piller bebis och denna gång är det planerat :)

Hojta när du testat om du har lust :)
  • corran
    finder skrev 2016-07-13 19:18:35 följande:

Ser positivt ut :)
  • Anonym (L)

Mensen var lika pålitlig som vanligt och kom på förväntat BIM-datum. Nu blir det till att ringa gyn och rådfråga dem vidare. Försök 12 nästa...

Svar på tråden Bim Juli 2016