• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • copycat

Hohooo ingen?:(

copycat skrev 2016-09-09 17:29:23 följande:

Please help!

Hade positivt ältest i förrgår och igår. Hoppades att det skulle vara negativt idag (aldrig haft positivt TRE dagar) då jag läst nånstans att positivt i tre dagar eller mer indikerar på att man INTE har ÄL. Att kroppen bara jobbar på att släppa ifrån sig ägg men inte lyckas. Tycker dock att det här är väldigt starkt men VILL tycka att inte HELA teststrecket är lika starkt som kontrollstrecket, mer halva. Eller? Är det positivt?:/ myste i förrgår och blir ikväll med..

• happylife
    copycat skrev 2016-09-10 08:37:18 följande:

Hohooo ingen?:(

Jag har alltid positivt minst 3 dagar. Och har plussat nu och innan så nej de betyder inte att inte ägget släpper
  • t123

Jippi, nästan helt positivt äl-test idag! Säkert helt positivt imorgon så vilken dag som helst. Tempar också för att vara säker, gissar på höjning på måndag kanske :)

Är det någon mer som har äl i dagarna? Vi är så laddade nu och ska göra allt vi kan för att det ska ta sig på första försöket, så har vi gjort vårt åtminstone :)

• copycat
    happylife skrev 2016-09-10 09:13:32 följande:
    Jag har alltid positivt minst 3 dagar. Och har plussat nu och innan så nej de betyder inte att inte ägget släpper
    Åh, skönt att höra! Av nån anledning tar man ju mer åt sig av negativ info än positiv, haha! Men då vet jag att det inte gäller ALLA, att ägget inte släpper pga tre eller fler dagar med positiva tester. :) tack <3
  • copycat
    happylife skrev 2016-09-10 09:13:32 följande:
    En sak till:) när tror du ägget brukar släppa då när man har pos i tre dagar? Hade alltså positivt ons, tors och fre och vi har haft sex ons och fre. Man vill ju så gärna "ligga rätt"
  • FrökenE1985

Åh herregud! Tog ett babyplan testa tidigt. Kan ana en svagt streck (dock inte inom tiden, har dock inte kunnat ana något på dom tidigare). Blir till att testa varannan dag nu, typ. Hoppas det blir starkare och inom tiden. Bim 17 september.

Har en bitter/besk smak i munnen konstant, ömma bröst/bröstvårtor, lätt illamående och huvudvärk. Jag har alltid varit extremt hormonkänslig, så har aldrig mått bra på p-piller och dyl. tidigare heller.

Hoppas, hoppas!

• Glädje
    copycat skrev 2016-09-10 11:09:27 följande:

En sak till:) när tror du ägget brukar släppa då när man har pos i tre dagar? Hade alltså positivt ons, tors och fre och vi har haft sex ons och fre. Man vill ju så gärna "ligga rätt"

Du känner ingen ägglossning smärta under dessa tre dagar då?
  • happylife
    copycat skrev 2016-09-10 11:09:27 följande:

Mitt släppte dag 2, lite konstigt att de va positivt dagen efter då faktiskt. Men jag tempar och ägget släppte dag 2. Wierd! Testet brukar ju bli svagt när de släppt, men inte för mig
  • Whudup

Bim+1, negativt test med testlagrets imorse, ingen mens, men Mensen kommer la när som, nya tag nästa månad!

Svar på tråden Bim september