Hade ÄL i fredags, lite senare än beräknat så har BIM 17 sep istället för 15 sep. Lyckades få till det natten mot onsdag och fredag. Mös även natten mellan fredag och lördag, men då kom inte min karl. Får hoppas att myset dagarna innan räcker. Men känner mig inte speciellt hoppfull.
Har fått för mig att det är nått "fel" på mig. Har en känsla av att även om jag blir gravid så vill inte min kropp behålla. Misstänker att jag blev gravid för ett tag sedan, men såg bara "spökstreck" eller ytterst svaga plus då. (Gjorde flera olika tester, med olika märken). Tolkade det inte då som plus, trodde ägglossnignen uteblivit bara, men när jag ser tillbaka så misstänker jag att det trots allt var plus, men som inte ville vara kvar. Hade nämligen en konstig känsla i kroppen då och brösten ömmade i ca 8 veckor (från ÄL fram till mensen efter ytterligare en ÄL). De brukar bara ömma från ÄL fram till mens, inte två hela cykler utan avbrott. Mensen var även sen men jag hade en del mellanblödningar/spottings, vilket jag aldrig haft tidigare. Efter det har mensen varit precis som innan jag började med cerazette.
Jaja... hur som helst så fortsätter vi kämpa tills vi får ett solklart plus!