BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Jobbigt att de är flera som börjat känna av foglossning redan.
Kände själv i veckan att de värkte i blygdbenet. Känns för tidigt, vill gärna att de håller sig borta länge än.
Var ju på kub o början av veckan och då bedömdes jag vara i 12+6. Så nu väntar jag på att få veta när vi får göra RUL. Eftersom det ska göras mellan vecka 16-20 så lär jag få en tid i år skulle jag tro (finns bara en vardag efter året innan de är fulla 21 veckor). Ska bli så spännande att få se den lille igen.
Låter skönt att få skämma bort sig lite Paincake!
Själv tänkte jag satsa på en lugn dag och slappa samt käka fars dags tårta....
Hej på er! Jag är också kvar i tråden. :)
Jag har haft jättemycket foglossning de två andra graviditeterna så jag väntar bara på att det ska smälla till ordentligt. Känner av de bakre fogarna om jag är uppe och rör mig någon längre stund eller sitter still för länge. Den främre fogen känner jag av när jag snedbelastar bäckenet. Men än så länge är det överkomligt. Har inga riktiga tips att komma med förutom rejäl smärtlindring. Fick citodon utskrivet sist, det hjälpte något. Foglossningsbälte funkar dåligt på mig då jag får sammandragningar av det. Men det är bara en period. I juni blir det bättre ;)
Idag åkte maken och barnen till mina svärföräldrar så jag har faktiskt dagen för mig själv. Tänkte fixa naglarna, köpa ny foundation, skämma bort mig lite inför veckan som kommer. Vecka 14 idag. Heja mig!
Fb gruppen för endast Maj bäbisar tror jag är stängd för nya medlemmar. Jag är med i en bf våren 2017-grupp på fb. PM:a mig era namn på fb + beskrivning av er profilbild så kan jag lägga till er ikv (man behöver vara vänner då gruppen är hemlig på fb).
Jobbigt att de är flera som börjat känna av foglossning redan. Kände själv i veckan att de värkte i blygdbenet. Känns för tidigt, vill gärna att de håller sig borta länge än.
Var ju på kub o början av veckan och då bedömdes jag vara i 12+6. Så nu väntar jag på att få veta när vi får göra RUL. Eftersom det ska göras mellan vecka 16-20 så lär jag få en tid i år skulle jag tro (finns bara en vardag efter året innan de är fulla 21 veckor). Ska bli så spännande att få se den lille igen.
Jag är i v 19+1 vid rul. Kändes sent men verkar vara normalt
När jag gjorde rul med sonen så var jag i v 22 om jag inte missminner.. denna gång fick jag välja tid sj och tidigast var i v 19. Tror de vill ha lite marginal i fall man skulle bli tillbaka flyttad.
Bf 23 Maj för mig, första barnet!???? Har inte fått någon tid för UL än, förväntas få tid runt slutet av december och i början av januari. Känns som evigheter..
Bf 23 Maj för mig, första barnet!???? Har inte fått någon tid för UL än, förväntas få tid runt slutet av december och i början av januari. Känns som evigheter..
Okej ja då är det ju normalt :) Bara jag som är otålig ;) Skönt att kunna välja lite tider själv. Kan iaf inte bli flyttad på då vi gjort ivf och vet exakt befrukningsdag :)