BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Med sonen gjorde vi två långa protokoll och ett frysförsök. Med denna graviditeten gjorde vi ett långt protokoll men köpte ett Trepack. Trodde inte vi skulle lyckas direkt eftersom vi inte gjorde det sist. Vi gjorde icsi både nu o då.
Jag är i v 19+1 vid rul. Kändes sent men verkar vara normalt
Jag är i v 19+1 vid rul. Kändes sent men verkar vara normalt
De brinner inne. Sånt himla spel med pengar detta. Men vi trodde verkligen inte vi skulle lyckas direkt eftersom det var svårt sist. O jag blev sjuk efter sonen föddes med reumatism så trodde det skulle påverka med. Men men bara att betala av o se glad ut typ ;). Man kunde låna på kliniken via ett företag, så det gjorde vi. Med sonen var det gratis eftersom det var första barnet. 3pack kostade 59000 plus alla mediciner o startbesök så cirka 67000.
Ja tror det är
Ganska normalt särskilt om man gjort kub. Om man inte gjort det får man lite tidigare här. Ringde ni o bokade själva? Vi skulle få lapp hemskickad men vet inte när. Ska fråga på kubet tänkte jag.
Hej på er! Jag är också kvar i tråden. :)
Jag har haft jättemycket foglossning de två andra graviditeterna så jag väntar bara på att det ska smälla till ordentligt. Känner av de bakre fogarna om jag är uppe och rör mig någon längre stund eller sitter still för länge. Den främre fogen känner jag av när jag snedbelastar bäckenet. Men än så länge är det överkomligt. Har inga riktiga tips att komma med förutom rejäl smärtlindring. Fick citodon utskrivet sist, det hjälpte något. Foglossningsbälte funkar dåligt på mig då jag får sammandragningar av det. Men det är bara en period. I juni blir det bättre ;)
Idag åkte maken och barnen till mina svärföräldrar så jag har faktiskt dagen för mig själv. Tänkte fixa naglarna, köpa ny foundation, skämma bort mig lite inför veckan som kommer. Vecka 14 idag. Heja mig!
Hej på er! Jag är också kvar i tråden. :)
Jag har haft jättemycket foglossning de två andra graviditeterna så jag väntar bara på att det ska smälla till ordentligt. Känner av de bakre fogarna om jag är uppe och rör mig någon längre stund eller sitter still för länge. Den främre fogen känner jag av när jag snedbelastar bäckenet. Men än så länge är det överkomligt. Har inga riktiga tips att komma med förutom rejäl smärtlindring. Fick citodon utskrivet sist, det hjälpte något. Foglossningsbälte funkar dåligt på mig då jag får sammandragningar av det. Men det är bara en period. I juni blir det bättre ;)
Idag åkte maken och barnen till mina svärföräldrar så jag har faktiskt dagen för mig själv. Tänkte fixa naglarna, köpa ny foundation, skämma bort mig lite inför veckan som kommer. Vecka 14 idag. Heja mig!
Fb gruppen för endast Maj bäbisar tror jag är stängd för nya medlemmar. Jag är med i en bf våren 2017-grupp på fb. PM:a mig era namn på fb + beskrivning av er profilbild så kan jag lägga till er ikv (man behöver vara vänner då gruppen är hemlig på fb).