BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Lite väl tyst i denna tråd, vart är alla? ;)
Hur mår ni?
Lite väl tyst i denna tråd, vart är alla? ;)
Hur mår ni?
Jag är här men tycker med det är tyst. Skrev ett långt inlägg förra veckan om hur jag mådde men ingen som svarade, så tänkte att tråden inte var så aktiv längre. Jag har mailat om att vara med på fb men har inte blivit inbjuden dig. Någon som är med på fb?
Har så svårt att sova på nätterna. Hur har ni andra det?
Började få foglossningar förra veckan. Jättetidigt men hade stora problem sist med men inte så tidigt. Har väldigt ont i mina inflammerade höfter så vet inte hur jag ska sova. O illamåendet är sämre. Men börjat med lergigan nu så är lite bättre iaf. Det blir nog bättre o bättre. Känner mig bara så trött o har så ont.
Hur mår du i kroppen?
Har kub på ons. Jätteorolig för det men det går nog bra. Hade inte tänkt berätta för mina elever innan det men var läge i fredags när de stökade som tusan. Så nu vet alla. Det gör mig ännu mer nervös om nu kub skulle vara dåligt.
Är i 12+2 idag.
Vem är det mer som kan bjuda in till fb? Konstigt att alla inte blir inbjudna.
Jag är här..Har också bett om inträde men får inget insläpp och inget svar på mailet. Tror jag mailade FruHolmli. Men hon kanske är aktiv alls längre?
Tycker jag är inne i en bara väntan period nu. Bokat rul den 23 december. Har inga känningar knappt alls. Snarare känslan av att vara ogravid. Vill bara att veckorna ska springa fram. Efter RUL kommer vi börja planera, titta på kläder, barnvagn osv. Längtar <3 när har ni andra RUL?
Mina foglossningar började i ländryggen o som blixtrar över blygdbenet på nätterna. Ska köpa ett brett bälte.
Har en lång kudde men är så ovant att ligga på sidan pga mina höfter som är inflammerade. Läste att man inte får ligga på rygg som gravid för det kan trycka på ngt så bebisen o mamman inte får syre. Men måste ju vara i senare delen av graviditeten. Har ont hur jag än ligger.
Hur många ivf-försök var det ni gjorde?
Jag är här..Har också bett om inträde men får inget insläpp och inget svar på mailet. Tror jag mailade FruHolmli. Men hon kanske är aktiv alls längre?
Tycker jag är inne i en bara väntan period nu. Bokat rul den 23 december. Har inga känningar knappt alls. Snarare känslan av att vara ogravid. Vill bara att veckorna ska springa fram. Efter RUL kommer vi börja planera, titta på kläder, barnvagn osv. Längtar <3 när har ni andra RUL?