BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Trött och huvudvärk kan vara järnbrist, kolla upp det där!
Jag har ingen annan huvudvärk än vanlig spänningshuvudvärk. Men tröttheten, ack denna trötthet.
Min pappa har diabetes så jag ligger i riskzonen. Men det har gått bra med de andra två så jag tror inte jag skulle få det nu.
Jag sov middag varje dag fram tills v 11. Men då mådde jag fruktansvärt illa också. Sen nu, nästan v 14 så är jag helt slut, fast på ett helt annat sätt. Kroppen är totalt orkeslös! Enorm huvudvärk varannan dag har jag också.. Har du någon huvudvärk? :)
Trött och huvudvärk kan vara järnbrist, kolla upp det där!
Jag har ingen annan huvudvärk än vanlig spänningshuvudvärk. Men tröttheten, ack denna trötthet.
Min pappa har diabetes så jag ligger i riskzonen. Men det har gått bra med de andra två så jag tror inte jag skulle få det nu.
Järnbrist och högt blodtryck kan tyda på huvudvärk men högt blodtryck brukar komma senare tror jag. Men prata med din BM. Jag har min vanliga spänningshuvudvärk från nacken lite då och då.
Järnbrist har jag troligen, försöker hålla det stabilt. Högt blodtryck har jag inte, tvärtom. Jag hade lågt sist jag var hos BM v 9. Men det var vanligt. Fick ta pauser när jag var ute på promenader, att gå upp för backar var inte min grej! Haha! :)
Får nån av er magknip? Jag hade magkatarr under några veckor innan men nu har de bytts ut mot magknip på kvällarna efter middagen /:
Får nån av er magknip? Jag hade magkatarr under några veckor innan men nu har de bytts ut mot magknip på kvällarna efter middagen /:
De där ligamenten. Det räcker med en hastig rörelse så får man kippa efter andan, så ont gör det. Himla onödigt. ;)
Första dosen sockerlag intagen. Har huvudvärk och längtar efter frukost (och kaffe!!!) men ska sitta still i en soffa i två timmar till. Men sen blir det gofrukost på Espresso House. :)