BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Ja det får man ju hoppas. Jag ska till Bm på torsdag annars så får höra med henne då :p det är ju en olidlig väntan ändå men hade varit kul att veta när det blir av hehe
Här är en bild från v 6 och nu v 16... Jag känner mig tio resor större men vågen har inte spårat än iaf.. Även brösten har gått från b till d kupa.. men de gjorde de med sonen också sen så försvann allt när jag slutade amma :)
Hur är status med era magar ? :)
Villa fina magar. Vilken app använder du hope88 för att få den fina texten?
Villa fina magar. Vilken app använder du hope88 för att få den fina texten?
Här är en bild från v 6 och nu v 16... Jag känner mig tio resor större men vågen har inte spårat än iaf.. Även brösten har gått från b till d kupa.. men de gjorde de med sonen också sen så försvann allt när jag slutade amma :)
Hur är status med era magar ? :)
Det är härligt när det börjar synas :) snart kommer vi alla vara tokrunda :)
Den här bilden knäppte jag igår ikväll, då jag fick för mig att det inte syndes alls att jag var gravid.. (orotankar) men min sambo tyckte att jag hade fel, haha. Jag var lite extra svullen pga gaser men nära inpå är det vanliga fall. ;) Tror de blir v 14 på tisdag. :)
Det är härligt när det börjar synas :) snart kommer vi alla vara tokrunda :)

11+0, 1,5 veckor sedan