• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • hope88
    Nelah skrev 2016-11-13 17:36:34 följande:

Ja det får man ju hoppas. Jag ska till Bm på torsdag annars så får höra med henne då :p det är ju en olidlig väntan ändå men hade varit kul att veta när det blir av hehe

Gör det :) Ha ha ja den är inte kort väntan ;) Ja man vill ju veta så man kan ha nedräkning ;)
  • hope88
    Teresiat skrev 2016-11-13 19:35:04 följande:

Här är en bild från v 6 och nu v 16... Jag känner mig tio resor större men vågen har inte spårat än iaf.. Även brösten har gått från b till d kupa.. men de gjorde de med sonen också sen så försvann allt när jag slutade amma :)

Hur är status med era magar ? :)

Åh så fin! Jag gick upp 5 kg undee ivf behandlingen så ligger redan lite plus men men.

Tog ingen förebild men här är i början på v13 :)

• JoJoNo

Villa fina magar. Vilken app använder du hope88 för att få den fina texten?

• hope88
    JoJoNo skrev 2016-11-13 20:18:25 följande:

Villa fina magar. Vilken app använder du hope88 för att få den fina texten?

Tack :) Babypics heter den, superbra :)
  • FnR96
    Teresiat skrev 2016-11-13 19:35:04 följande:

Här är en bild från v 6 och nu v 16... Jag känner mig tio resor större men vågen har inte spårat än iaf.. Även brösten har gått från b till d kupa.. men de gjorde de med sonen också sen så försvann allt när jag slutade amma :)

Hur är status med era magar ? :)

Den här bilden knäppte jag igår ikväll, då jag fick för mig att det inte syndes alls att jag var gravid.. (orotankar) men min sambo tyckte att jag hade fel, haha. Jag var lite extra svullen pga gaser men nära inpå är det vanliga fall. ;) Tror de blir v 14 på tisdag. :)

• hope88
    FnR96 skrev 2016-11-13 20:23:06 följande:

Den här bilden knäppte jag igår ikväll, då jag fick för mig att det inte syndes alls att jag var gravid.. (orotankar) men min sambo tyckte att jag hade fel, haha. Jag var lite extra svullen pga gaser men nära inpå är det vanliga fall. ;) Tror de blir v 14 på tisdag. :)

Wiiie! Syns fint där ju :))
  • hope88
    Teresiat skrev 2016-11-13 20:24:59 följande:

Det är härligt när det börjar synas :) snart kommer vi alla vara tokrunda :)

Ja <3 Exakt :D
  • hope88
    JoJoNo skrev 2016-11-13 20:34:03 följande:

11+0, 1,5 veckor sedan

Åh där putar det på fint :)